המיליונר האמריקאי שמקדם הפגנות אנטי-ישראליות ברחבי ארה"ב
מיד לאחר הטבח הרצחני, הארגון אותו מממן נוויל רוי סינגהם לא רק שלא גינה את פיגוע הטרור – אלא קרא לאנשים לצאת לרחובות, "לעמוד לצד הפלסטינים" ש"זכותם להתנגד לכיבוש"

איל טכנולוגיה מולטי-מיליונר ואשתו, עוזרים לגייס כספים ואנשים עבור הפגנות פרו-פלסטיניות ואנטי-ישראליות המתקיימות מאז פיגוע הטרור הרצחני שביצעו חמאס על אזרחי ישראל.

הפרסום ב'פוקס ניוז' הצביע על נוויל רוי סינגהם, יזם אמריקאי שהרוויח את המיליונים שלו לאחר שהקים ומכר חברת ייעוץ טכנולוגי בשם Thoughtworks, ואשתו ג'ודי אוונס – שהיא אחת המייסדות של ארגון שמאל המתנגד למלחמות באופן כללי, בשם Code Pink.

השניים הם המממנים העיקריים של קבוצה בשם The People’s Forum, שמציגה את עצמה כ"חממה תנועתית לקהילות הפועלים וקהילות השוליים" אשר "מטפחת את הדור הבא של אנשי החזון שמאמינים בדרך פעולה קולקטיבי לעולם חדש".

(צילום: Getty Images)

וכך, אותו פורום ממלא תפקיד בארגון מספר הפגנות פרו-פלסטיניות מאז המתקפה של חמאס ב-7 באוקטובר.

ביום הפיגוע הרצחני, לא רק שהארגון לא גינה את הטרור, אלא אף קרא להפסיק את "הסיוע האמריקאי לכיבוש הציוני" וצייץ תמונות של כרזות עליהן נכתב: "מהנהר ועד היום – פלסטין תהיה חופשית".

יממה לאחר הטבח, התרחשה הפגנה בטיימס סקוור בניו יורק. עמוד הפורום ברשת החברתית X עודד את תושבי העיר "ללכת עד הסוף למען פלסטין", וקרא לתומכים להמשיך "לעמוד לצד העם הפלסטיני, שיש לו את הזכות להתנגד לאפרטהייד, לכיבוש ולדיכוי".

הפורום המשיך וארגן מספר הפגנות. באחרונה שבהן, פעילים פרצו ללובי של משרדי BlackRock.

יתרה מכך, מנכ"ל 'פורום העם', מנולו דה לוס סאר, מתח ביקורת על הצעדה למען ישראל שנערכה ביום שלישי האחרון, וכינה אותה "צעדת פרו-ג'נוסייד". הוא האשים את הדוברים שהם "גזענים" ו"פרוגרסיבים מזויפים".

אם לא די בכך, סינגהם ו'פורום העם' הואשמו כבר בקשר לאמצעי תעמולה סינים שונים. הנציג הרפובליקני מייק גלאגר מוויסקונסין, אמר כי "המפלגה הקומוניסטית משתמשת בכלים שונים כדי לפלג ולהחליש את ארה"ב, כמו בארגונים שמר סינגהם מממן".

YOU MIGHT ALSO LIKE