רופא בכיר הוצא לחופשה – לאחר שטען שהפלסטינים "צמאים לדם ומושחתים מוסרית"
ד"ר דארן קלוגמן מאונ' ג'ונס הופקינס, כתב ברשתות החברתיות כי הפלסטינים הם "חיות ברבריות" ואינם יכולים להיות "שותפים לשלום" שכן הם רוצים "כל סנטימטר מישראל"

רופא בכיר באוניברסיטת ג'ונס הופקינס הוצא לחופשה לאחר שהתבטא ברשתות החברתיות נגד הפלסטינים, אותם כינה "חיות צמאות לדם ומושחתות מוסרית".

ד"ר דארן קלוגמן, מנהל המחלקה הקרדיולוגית לילדים, פרסם ברשת החברתית X סדרה של ציוצים שגרמו לסנקציות נגדו.

אחד מהם היה: "אלה הפלסטינים. חיות צמאות לדם ומושחתות מבחינה מוסרית, שרוצות לא פחות מכל סנטימטר של ישראל ולראות את כל היהודים מתים", כתב ד"ר קלוגמן יממה לאחר טבח ה-7 באוקטובר.

"תפסיקו לספר לי על שותפים לשלום... הגיע הזמן להחזיר כל סנטימטר מישראל ליהודים. לישראל אין שותפה לשלום עם הפלסטינים. הם חיות ברבריות שלא אכפת להן מחיים".

הוא הוסיף כי "הפלסטינים מראים לעולם בדיוק מי הם ומה הם רוצים – יהודים מתים ולא עוד ישראל. פשוט חיות פרא... אל תדברו על מתינות, שלום או תוקפנות ישראלית. הגיע הזמן לכבוש את עזה ולסיים את תוכנית הגרעין של איראן".

בפעם אחרת, הרופא הגיב לפוסט שמדבר על "טבח בקנה מידה גדול" נגד הפלסטינים, וכתב: "ברוך השם".

דוברת ג'ונס הופקינס, קים הופה, פרסמה הצהרה המסבירה מדוע ד"ר קלוגמן הוצאה לחופשה, והוסיפה: "הצהרות המאיימות במפורש או משבחות אלימות כלפי קבוצות או יחידים על בסיס לאומי, גזעי, או דתי, מפרות את המדיניות שלנו ואינן מייצגות את הערכים שלנו".

בהתנצלות בפני עמיתיו, קלוגמן כתב: "פרסמתי סדרה של פוסטים מצערים ופוגענים ב-X. הן לא משקפות בשום אופן את האמונות שלי, אותי כאדם, רופא, חבר או עמית. אני לא יכול לבטל את הנזק שההודעות האלה גרמו, ואני הרוס מההשפעה שהייתה לזה על משפחת הופקינס".

YOU MIGHT ALSO LIKE