צפו: עשרות פורעים אנטי-ישראלים הסתערו על מטה המפלגה הדמוקרטית
שוטרי הקפיטול נפצעו מחתכים, אגרופים וגז פלפל שרוסס לעברם - בזמן שניסו לפזר את ההפגנה שנערכה באופן בלתי חוקי עם כ-150 פרו-פלסטינים

עשרות מפגינים פרו-פלסטינים, ובעיקר אנטי-ישראלים, התעמתו ביום רביעי בערב עם משטרת הקפיטול כאשר ניסו לפרוץ למפקדת הוועדה הדמוקרטית, מה שהוביל לפינוי המבנה.

(צילום: Getty Images)

תיעודים שהופצו ברשתות החברתיות הראו עשרות שוטרים עם ציוד נגד הפרות סדר, דוחפים את המפגינים האלימים מדלתות הבניין.

הפורעים, שרובם לבשו חולצות שחורות עם הכיתוב 'הפסקת אש עכשיו', ניסו לאחוז במחסומי המתכת בזמן שהשוטרים ניסו לפזר אותם בכוח ולעצור את חלקם.

בפוסט שפרסמה משטרת הקפיטול ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר, נטען כי כ-150 איש "הפגינו באופן בלתי חוקי ובאופן אלים".

"הערב, שישה שוטרים נפצעו, עם חתכים על גופם, אגרופים נגדם ואף ריסוס גז פלפל. אנו מעריכים את השוטרים שלנו שהדפו את הפגינים שמחו באופן לא חוקי ואלים, והגנו על כולם באזור", נכתב.

מצד מארגני המחאה, נטען כי הכל התנהל בשלווה עד שרשויות החוק התערבו. "החזקנו ידיים, לא איימנו על אף אחד, והתחננו מהפוליטיקאים שלנו לתמוך בסיום ההרג והסבל בעזה. התחננו, בשלווה, להפסקת אש. וזו הייתה התגובה".

כשבעה מחוקקים שהיו בתוך המבנה נדרשו לרדת למקלט, ולאחר מכן הועלו על מכוניות משטרה ופונו מהמקום.

חבר הקונגרס בראד שרמן היה אחד מהם: "הרגע פינו אותו מה-DNC, אחרי שמפגינים פרו-טרוריסטים ואנטי-ישראלים הפכו לאלימים, ריססו גז פלפל על שוטרים וניסו לפרוץ לבניין. תודה לכוחות המשטרה שעצרו אותם, ועזרו לי ולקולגות שלי לצאת מהמקום בבטחה".

YOU MIGHT ALSO LIKE