קמפיין פרו-פלסטיני נגד הקרנת הסרט החדש של ביונסה בישראל
מעריצים של הזמרת שולחים עשרות מיילים להפקה בדרישה שלא יסכימו להקרין את הסרט על סבב ההופעות העולמי ב"אדמה כבושה שמבצעת רצח עם"

ימים לפני פרוץ המלחמה בעזה, פורסם כי הסרט החדש של ביונסה יצא לאקרנים ברחבי העולם בתחילת דצמבר הקרוב – וכך גם בישראל.

הסרט עוקב אחר סבב ההופעות העולמי של הזמרת, שנקרא Renaissance World Tour, או בקצרה RWT, ומאגד קטעים מ-56 מופעים אל מול כ-3 מיליון מעריצים בארצות הברית ובאירופה.

(צילום: Getty Images)

חודש ושבוע מאז פרסום הדבר, מעריצים של ביונסה שהם גם פרו-פלסטינים קלטו שהסרט ישודר בישראל, ופתחו בקמפיין אינטנסיבי בתקווה שיצליחו לגרום לחרם.

מפעיל דף המעריצים של ביונסה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), פרסם הודעה ללמעלה מ-12 אלף העוקבים הקוראת לפרו-פלסטינים לשלוח דוא"ל למפיקי הסרט "כדי לבקש מהם שלא יציגו את RWT על אדמה כבושה שבמצעת רצח עם באופן פעיל".

"אם יהיו מספיק הודעות, נוכל לשמור את RWT מחוץ לישראל, לפחות עד שתהיה הפסקת אש", נכתב. "חוץ מזה שזה פשוט הדבר הנכון לעשות, ההפך פשוט יסתור את כל הערכים של ביונסה שהיא מקדמת בשנים האחרונות בנושאי זכויות אדם".

בפוסט פורסם מייל לדוגמה, שהכותרת שלו היא: "בבקשה על תשחררו את RWT בישראל", ובטקסט: "כאן מעריץ של ביונסה מאז ומתמיד. פרסום האומנות שלה בטריטוריה כבושה שמפעילה רצח עם, יעמוד נגד כל מה שהיא והמותג שלה מקדם. אני מבין את השתיקה של ביונסה על הנושא, אבל עשיית רווח כספי מדם – יהיה סיפור אחר לגמרי".

וכך, בעוד שנראה שההפקה מקבלת עשרות אימיילים הקוראים לחרם – הם יכולים לראות גם מיילים רבים המסבירים למה דווקא כן לשדר את הסרט בישראל.

כחלק ממאבק ההסברה, אתם יכולים להפעיל על ההפקה עם מיילים מנומסים, אך תקיפים, אל הכתובות הבאות: [email protected] או [email protected].

YOU MIGHT ALSO LIKE