מת'יו פרי הובא למנוחות – וחמשת ה'חברים' הנותרים הגיעו להיפרד
"היו הרבה דמעות והרבה צחוקים" בטקס המוצמצם שכלל בני משפחה וחברים קרובים בלבד, כולל הקאסט ששיחק לצד הדמות האייקונית של צ'נדלר בינג

כוכב הסדרה 'חברים', מת'יו פרי, הובא למנוחות שישה ימים לאחר שנמצא ללא רוח חיים בג'קוזי שבביתו שבלוס אנג'לס בעודו בגיל 54.

טקס הלוויה הפרטי עבור השחקן שגילם את דמותו האייקונית של צ'נדלר בינג, נערך במשך כשעה בית הקברות Forest Lawn שבעיר.

חבריו לסיטקום מהגדולים ביותר בהיסטוריה – ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו, קורטני קוקס, מאט לה-בלאנק ודיוויד שווימר, הגיעו כולם ביחד לבושים בחליפות שחורות כדי להיפרד מחברם הקרוב.

בית הקברות שנמצא בסמוך לאולפני האחים וורנר, שם צולמה הסדרה חברים במשך עשר עונות, הוא מקום הלוויתם של כוכבים הוליוודים רבים, כמו מייקל ג'קסון, בריטני מרפי, פול ווקר, קארי פישר ורבים אחרים.

אדם שהיה בלוויה סיפר לתקשורת כי "לא הייתה שם עין אחד יבשה. היו הרבה דמעות, וגם צחוקים. רק חברים קרובים ובני משפחה דיברו".

לאחר הטקס, פרי נקבר בארון עץ כהה כאשר רק בני משפחתו עמדו מסביב.

בתחילת השבוע, חמשת ה'חברים' הנותרים פרסמו הודעה משותפת המתארת את ההלם והעצב ממותו הפתאומי של חברם הוותיק.

"כולנו הרוסים כל כך מאובדנו של מת'יו. היינו יותר מסתם חברים לקאסט. אנחנו משפחה", כתבו. "יש כל כך הרבה מה לומר, אבל בעת הזו אנחנו צריכים לקחת רגע ולהתאבל ולעבד את האובדן הבלתי נתפס הזה".

סיבת מותו של פרי עדיין לא הוכרזה רשמית. בעוד שמשרד הבוחן הרפואי של מחוז אל.איי עוד בוחן את הממצאים השונים הכוללים בדיקות טוקסיקולוגיה, בינתיים נמסר כי ככל הנראה אין קשר למת' או פנטניל כפי שגורמים שנים טענו.

YOU MIGHT ALSO LIKE