סלינה גומז מוחקת את האינסטגרם שלה - בגלל המלחמה בישראל
האישה עם מספר העוקבים הגבוה בעולם – 430 מיליון – אמרה שהיא לא יכולה להמשיך להתמודד עם המציאות, והודיעה שהיא "לוקחת הפסקה" מהרשתות החברתיות

הזמרת והשחקנית סלינה גומז – האישה עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, הודיעה כי היא מוחקת את החשבון שלה אחרי שהתבטאה על המלחמה בין ישראל לחמאס והותקפה ברשתות החברתיות.

"אני לוקחת הפסקה ומוחקת את האינסטגרם שלי. זהו, סיימתי, אני לא תומכת בשום דבר ממה שקורה", כתבה גומז ל-430 מיליון העוקבים שלה – אבל זמן קצר לאחר מכן, הזמרת הפופולרית מחקה את הסטורי ולפי שעה, החשבון שלה עוד באוויר.

ההחלטה לעזוב את הרשתות החברתיות הגיעה ימים ספורים לאחר שבתחילת השבוע, גומז הגיבה לראשונה על המלחמה במזרח התיכון ופרסמה את תחושותיה ומחשבותיה.

היא כתבה: "לקחתי הפסקה מהמדיה החברתית כי הלב שלי נשבר לראות את כל האימה, השנאה, האלימות והטרור שמתרחשים בעולם".

"אנשים שעוברים עינויים, שנהרגים או כל מעשה של שנאה כלפי כל קבוצה – זה זוועה. אנחנו צריכים להגן על כל האנשים, במיוחד הילדים, ולהפסיק את האלימות לתמיד. אני מצטערת אם המילים שלי לא יספקו את כולם. אני פשוט לא יכולה לסבול שאנשים חפים מפשע ייפגעו. זה מה שעושה אותי חולה. הלוואי והייתי יכולה לשנות את העולם, אבל פוסט לא יעשה את זה".

העובדה שגומז לא לקחה צד ברור במלחמה, גררה תגובות נגד רבות שככל הנראה דחפו אותה לרצות מחוק את החשבון של. בפוסט של אחד העוקבים, למשל, נכתב: "רק סלינה גומז תמצא דרך להסית רצח עם לעצמה".

YOU MIGHT ALSO LIKE