כוכב 'יומני הערפד' נחת בישראל – ועושה עבורנו הסברה קריטית
על אף שאיבד אלפי עוקבים וחשבונו נחסם מספר פעמים, נת'ניאל בוזוליץ' ממשיך להפיץ לעולם את האמת על המציאות בארץ ועל הזוועות שחמאס עשה. "עם ישראל חי"

מתחילת המלחמה בין ישראל לחמאס, השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליץ' היה כל כך מזועזע ממה שארגון הטרור מעזה עשה ביישובי העוטף – עד כדי כך שהוא נרתם במלוא העוצמה לעשות הסברה למיליוני העוקבים שלו.

(מתוך האינסטגרם של ניית באז)

בכל יום הוא מעלה עשרות סטוריז לאינסטגרם שלו, וחושף לעיני למעלה מ-3.3 מיליון העוקבים שלו את הזוועות שנעשו בדרום ישראל, ומראה את פרצופם האמיתי של הפרו-פלסטינים ברחבי העולם אשר פעם אחר פעם מוכיחים עד כמה מדובר באנטישמיות טהורה.

לא רק שהוא איבד אלפי עוקבים - אלא גם עמודים וארגונים פרו-פלסטינים התאגדו כדי לדווח על החשבון שלו, שנחסם מספר פעמים בחודש האחרון.

אבל העמוד של כוכב 'יומני הערפד' חזר בכל פעם, ובוזוליץ' – אשר מכונה באינסטגרם ניית באז – המשיך בכל הכוח להפיץ את האמת מול השקר.

התמיכה המרגשת שלו הגיעה לשיאה כאשר לפני מספר ימים הוא עלה על מטוס מאוסטרליה ונחת בישראל, הישר לאזעקות בתל אביב – אותן הוא תיעד ושיתף לעולם כדי להראות לעולם את המציאות ממנה הם מנסים להתעלם.

תעקבו אחריו ותתמכו בו ->

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rova media (@rovamedia_)

וכך, בימים אלה הוא מבקר בקהילות ההרוסות של יישובי העוטף, עובר בין בתי חולים ונפגש עם עשרות פצועים, הולך לבסיסים של חיילי צה"ל ומעלה להם את המורל, ומתראיין בכלי תקשורת שונים.

בוזוליץ' כמובן נפגש עם משפחות חטופים ועוזר להם להשמיע את קולם לציבור הבינלאומי, וכותב לא פעם בחשבון שלו: "תודה להשם" ו-"עם ישראל חי".

YOU MIGHT ALSO LIKE