בלה חדיד שוברת שתיקה - ומגנה את מתקפת הטרור של חמאס
הדוגמנית האמריקאית, שסיפרה שהיא מקבלת מאות איומי מוות מדי יום, גינתה את המתקפה על נשים וילדים ואת חטיפת האזרחים הישראלים

הדוגמנית האמריקאית בלה חדיד, הידועה בדעותיה השליליות כלפי ישראל שכן אביה הוא פליט פלסטיני, הגיבה לראשונה על המלחמה בין ישראל לחמאס - והפתיעה עם הצהרתה.

חדיד שיתפה ביום חמישי פוסט באינסטגרם שלה בו היא חשפה שהיא מקבלת "מאות איומי מוות מדי יום״, אבל הוסיפה כי דבר ״לא ישתיק אותי״. ובאופן מפתיע, הדוגמנית החליטה שלא לשתוק אל מול הזוועות שחמאס עשה.

״על אף ההיסטוריה של האדמה הזו, אני מגנה את מתקפת הטרור על האזרחים, בכל מקום. פגיעה בנשים ובילדים לא עושה שום דבר טוב עבור התנועה לשחרור פלסטין״, כתבה חדיד והוסיפה: ״אני מאמינה מעומק ליבי, שלא מגיע לאף ילד ולאף אדם משום מקום להילקח ממשפחתו. וזה תקף לישראל ולפלסטין כאחד״.

"אי אפשר להשתיק אותי יותר. פחד הוא לא אופציה. האנשים והילדים של פלסטין, במיוחד אלה בעזה, לא יכולים להרשות לעצמם את השתיקה שלנו. אנחנו לא אמיצים – הם כן. הלב שלי מדמם מהכאב ומהטראומה שאני רואה, כמו גם מהטראומה הדורית של הדם הפלסטיני שלי".

חדיד אמרה שהיא באבל עבור "האמהות שאיבדו את ילדיהם" בעזה, וגם עם "המשפחות הישראליות שהתמודדו עם הכאב והטראומה" של הפיגוע שאירע ב-7 באוקטובר.

כידוע, הדוגמנית האמריקאית היא תומכת מוצהרת של תנועת השחרור של פלסטין, ומתבטאת בפומבי נגד ישראל באופן תכוף.

בפוסט האחרון, היא גינתה את "התקפות הטרור על כל אזרחים, בכל מקום" ותקפה את הממשלות "המושחתות" המשבלות את הדת עם קבלת ההחלטות שלהן, ואמרה כי זה "החטא הגדול מכולם".

"במלחמות יש חוקים – וחייב לקיים אותם, לא משנה מה. אנחנו צריכים להמשיך ללחוץ על המנהיגים שלנו שלא ישכחו את הצרכים הדחופים של תושבי עזה, להבטיח שאזרחים פלסטינים חפים מפשע לא יישכחו במלחמה הזו", אמרה.

"אני עומדת לצד האנושות, בידיעה ששלום וביטחון שייכים לכולנו", אמרה לבסוף.

YOU MIGHT ALSO LIKE