הראפר 50 סנט תוקף את ביידן: "אנחנו בצרות, קום כבר!"
הראפר האמריקאי התעצבן על כך שהנשיא ג'ו ביידן טס לדלאוור ויצא לבלות בחוף הים, זאת בזמן "שהמזרח התיכון והקונגרס נמצאים בכאוס"

הראפר האמריקאי 50 סנט נדהם כשראה תמונות של הנשיא ג'ו ביידן מבלה בחוף הים בדלאוור, ויצא נגדו בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות.

"היי ג'ו, קום כבר לעזאזל, אנחנו נמצאים בצרות", פרסם הראפר קרטיס ג'יימס ג'קסון בחשבון האינסטגרם שלו, לצד צילום מסך מכתבה שהכותרת שלה: "ביידן מגיע לחוף כאשר המזרח התיכון והקונגרס בכאוס".

בפוסט המשך, 50 סנט פרסם צילום של כתבה אחרת על הדבריו שהוא עצמו אמר, כאשר הכותרת היא: "50 סנט תוקף את ביידן". לצד התמונה, הראפר כתב: "יש לנו כמה דברים אמיתיים שקורים כאן, ג'ו. מה הסיפור שלך עם להשתזף ולהירגע. נו באמת".

כמובן שהראפר הוא לא היחיד, וגולשים רבים תקפו את הנשיא על כך שבחר עיתוי גרוע לצאת לחופשה בדלאוור, המדינה בה ביידן מתגורר.

בתגובה, סגן דובר הבית הלבן, אנדרו בייטס, הדף את הביקורות ואמר: "כפי שקורה כבר מאה שנים לפחות, נשיאים יכולים לבצע את כל מגוון התפקידים שלהם מכל מקום בעולם – בין אם זה אזור מלחמה בישראל או 100 מיילים מהבית הלבן, בדלאוור".

בייטס המשיך ואמר בראיון לרשת פוקס ניוז כי ביידן "עובד שעות ארוכות בכל יום", ומשוחח עם מנהיגי העולם על "התמיכה שלו בזכותה של ישראל להגן על עצמה ולדחוף לסיוע לפלסטינים חפים מפשע... הנשיא סיפק עוד סיוע ביטחוני לישראל, משלוח סיוע לאזרחים פלסטינים ודואג להגדיל את מימון הגבולות שלנו ולהצמיח את הכלכלה שלנו".

YOU MIGHT ALSO LIKE