גל גדות ועשרות כוכבי הוליווד במכתב לביידן: "אסור לנוח עד שכל בני הערובה משתחררים"
השחקנית הישראלית הצליחה לגייס את הכוכבים הגדולים ביותר בעולם – כמו ברדלי קופר, מילה קוניס, אורלנדו בלום, כריס רוק, גווינת' פלטרו ועוד רבים אחרים

כבר שבועיים שהשחקנית גל גדות מפרסמת ברשתות החברתיות שלה את שמם של החטופים הישראלים שנלקחו באכזריות אל עזה. כעת היא מעלה שלב בלחץ הציבורי שהיא מפעילה, ומשתמשת בקשרים ההוליוודים שלה.

הוונדר וומן הישראלית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, לעיני 109 מיליון העוקבים, מכתב פתוח לנשיא ג'ו ביידן, ועליו חתומים עשרות מהשחקנים הגדולים בעולם, בהם: אדם סנדלר, איימי שומר, בן סטילר, בובי בראון, ברדלי קופר, ברוק שילדס, כריס רוק, קורטני קוקס, דיוויד גילמור, דיוויד שווימר, יואן מקגרגור, גווינת' פלטרו, ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בלייק, ג'ק בלאק, ג'רי סיינפלד, מדונה, מילה קוניס, אורלנדו בלום, סשה ברון כהן, שרון סטון, ויל פרל ועוד רבים.

"נשיא ביידן היקר, אנחנו מברכים על שחרורן של שתי בנות הערובה האמריקאיות, יהודית רענן ובתה נטלי רענן, ועל שחרורן של שתי הישראליות, נורית קופר ויוכבד ליפשיץ – שבעלה נותר בשבי".

"אבל ההקלה מלווה בדאגה הגדולה שלנו כלפי 220 חפים מפשע, כולל 30 ילדים, שנשארו בשבי של טרוריסטים, כאשר הם מאוימים בעינויים ובמוות. הם נלקחו בידי חמאס שעשה טבח ברברי ב-7 באוקטובר, כאשר 1,400 ישראלים נשחטו – נשים נאנסו, משפחות נשרפו בעודן בחיים, ונערפו ראשים של תינוקות".

"תודה לך על תמיכתך המוסרית הבלתי מעורערת, ועל תמיכתך בעם היהודי, שסובל מהטרור של חמאס מאז שהארגון נוסד, לפני למעלה מ-35 שנים. ועבור הפלסטינים, שעוברים טרור ודיכוי על ידי חמאס ב-17 השנים האחרונות בו הוא שולט בעזה".

"כולנו רוצים את אותו הדבר: חופש לישראלים ולפלסטינים, שיחיו אחד לצד השני בשלום. חופש מאלימות ברוטלית אשר מופצת על ידי חמאס. והכי דחוף, כרגע, זה חופש עבור בני הערובה".

אחרי שכתבה כי היא והחתומים על המכתב "דוחקים שלא לנוח עד שבני הערובה משתחררים", גדות הזכירה כי אסור להשאיר אף אחד מאחור, לא משנה מה הלאום שלו – שכן המון אזרחים זרים בשבי, בהם מארגנטינה, אוסטרליה, מקסיקו, רומניה, רוסיה, ספרד, אוקראינה, צרפת, הודו ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE