כוכב 'האנטומיה של גריי' במתקפת הסברה – נגד ישראל
ג'סי ויליאמס הפיץ פייק ניוז הטוען כי ישראל לקחה אחריות על הפצצת ביה"ח בעזה ואף התגאה בכך, וגם שיתף סרטון המאשים את ישראל ברצח עם

השחקן האמריקאי ג'סי ויליאמס, שכיכב בסדרה 'האנטומיה של גריי' בתפקיד ד"ר ג'קסון אייברי, פרסם סדרה של סטוריז בחשבון האינסטגרם שלו עם למעלה מ-7 מיליון עוקבים – שם הוא הפיץ פייק ניוז, תמך בטענות שישראל מבצעת רצח עם ותקף את תמיכתו של הנשיא ביידן.

אחרי שבית החולים בעזה הופצף, ככל הנראה על ידי שיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי, ויליאמס בן ה-42 מיהר לשתף פוסט של אדם אחר, בו נטען באופן שקרי כי ישראל לקחה אחריות.

"ברגע שבית החולים בעזה הופצץ, ישראל לקחה אחריות באופן פומבי ואמרה שהיא עשתה זאת כדי להרוג 'טרוריסטים' שהיו בתוך בית החולים. והיא אפילו אמרה שזו הייתה מתקפה מוצלחת", נכתב בפוסט ששותף על ידי השחקן.

ויליאמס המשיך ושיתף סטוריז נוספים, עם תמונות מעזה ואף סרטון של צעירה אמריקאית הטוענת שהיא ישראלית – ויוצאת נגד מדיניות ישראל. כמו כן גם רופא פלסטיני שטוען כי מדובר ב"רצח עם".

הוא גם פרסם ציוץ התוקף את הנשיא ג'ו ביידן, שטוען כי הוא נכשל "לקדם הפסקת אש, ובמקום זאת הביא לישראל עוד כלי נשק והביע תמיכה ללא שום תנאים, אפילו ללא דרישה שישראל תמשיך לספק מים ותרופות לתושבי עזה. אמריקה משתתפת בטבח של אלפי פלסטינים בעזה".

YOU MIGHT ALSO LIKE