מומחה לטרור מסביר את המובן מאליו: ההפגנות הפרו-פלסטיניות קוראות להשמדת המדינה היהודית
הדברים נאמרו בהקשר למשפט "פלסטין מהנהר ועד הים" - שנשמע שוב ושוב בהפגנות נגד ישראל בארצות הברית וברחבי העולם. "הם חושבים שלישראל אין זכות קיום"

בכיר אמריקאי ששימש כמתאם ללוחמה בטרור, הסביר לחדשות כי כאשר מפגינים פרו-פלסטינים צועקים: "פלסטין מהנהר ועד הים" הם מתכוונים ל"השמדת המדינה היהודית".

נתן סיילס העניק ראיון לרשת פוקס ניוז, שם הסביר: "הם חושבים שלישראל אין זכות קיום. זוהי רטוריקה של השמדה. התיקון הראשון שלנו אומר שאנחנו צריכים להכיל סוג כזה של קריאות, אבל התרופה נגד מילים מתועבות כאלו – היא לדבר יותר. אנחנו צריכים לחשוף במה באמת מתעסקים אוהדי חמאס".

(צילום: AP)

מאז פיגוע הטרור הברוטלי בעוטף עזה, מספר ערים אמריקאיות ראו הפגנות פרו-פלסטיניות אשר מתנגדות לישראל. במקום לגנות את חמאס, רבים כמובן התבטאו נגד ישראל והפעולות הצבאיות שלה להגנה על אזרחיה.

סיילס אמר שדווקא עכשיו, האמריקאים חייבים "לעמוד איתנים למען ישראל".

"הפיגע הוא היום הגרוע ביותר עבור ישראל בתולדות 75 שנות קיומה. זה הטבח הגרוע ביותר שראינו מאז השואה", אמר סיילס והמשיך, "אמרנו 'לעולם לא עוד', ובכן, עכשיו זה הזמן להראות שאנחנו באמת מתכוונים לזה, והדרך שבה אתם יכולים לפעול זה להיות ברחובות ולהפגין תמיכה ביהודים, שחוששים היום לחייהם".

בקריאה לממשל ביידן, סיילס דחק לתת לישראל את "המרחב הדיפלומטי שהוא צריך".

"ישראל ספגה את אחת ממתקפות הטרור הקטלניות ביותר שהעולם ראה. העולם צריך להשמיד את חמאס עד כדי כך שהוא כבר לא מסוגל לאיים צבאית או לפעול כממשלה בעזה. מה ששמענו מהממשל האמריקאי זה מילים מועילות, אבל עכשיו הגיע הזמן להראות מעשים".

YOU MIGHT ALSO LIKE