ארה"ב עומדת מאחורי ישראל: מושלת ניו יורק תגיע לירושלים ולעוטף עזה
אחרי שאושר כי הנשיא ג'ו ביידן יבקר בישראל, קת'י הוקול הודיעה שהיא תגיעה למדינה כדי להביע סולידריות עם העם היהודי ולתמוך בהם: "היום, מחר ולנצח"

מושלת ניו יורק הודיעה כי היא תגיע ביום שלישי למדינת ישראל כדי להביע סולידריות עם האומה.

המושלת קת'י הוקול פרסמה ביום שני בערב הצהרה כתובה בה היא הודיעה כי היא מתכננת להיפגש עם מנהיגים מקומיים ולהגיע לקהילות ההרוסות שבעוטף ישראל.

"בתקופה קשה זו, לניו יורק חשוב מתמיד להביעה תמיהכ בישראל", אמרה הוקול בהצהרה, והתחייבה שניו יורק "תראה לעולם שאנו עומדים עם ישראל – היום, מחר ולנצח".

נסיעתה של המושלת הדמוקרטית פורסמה לאחר שהנשיא ג'ו ביידן אישר כי ביום רביעי הוא יערוך ביקור רשמי בישראל ובירדן כדי להיפגש עם ההנהגה הישראלית והערבית, זאת כאשר מתגבר החשש כי המלחמה בין ישראל לחמאס עלולה להתרחב לסכסוך אזורי גדול יותר.

בניו יורק יש את אחוז היהודים הגבוהה ביותר מבין כל המדינות בארצות הברית – זה ביתם של 21% מכלל 7.6 מיליון היהודים החיים בארה"ב. זאת נכן לסטטיסטיקה של שנת 2020.

ובשל כך, ניו יורק הגבירה את האבטחה סביב מוסדות יהודים דתיים, כאשר עולה החשש ממתקפות טרור נגד הקהילה.

שלושה ימים לאחר הטבח המחריד שביצע חמאס באזרחים ישראלים, נערכה עצרת פרו-ישראלית במנהטן, שם הוקול אמרה: "אני כל כך גאה לעמוד בראש מדינה שיש בה את האוכלוסייה היהודית הגדולה בעולם, מחוץ לישראל. אני גאה בכך, אתם גאים בכך, וכולנו גאים בכך".

"אני אמשיך להילחם באנטישמיות בכל מקום שהיא מרימה את ראשה המכוער", המשיכה, "אנחנו נביס את הרוע כאן בניו יורק. בואו ננצח בזה, כולנו. בואו נישאר ביחד. ניו יורק עומדת לצד ישראל".

YOU MIGHT ALSO LIKE