מטוסו הפרטי של פלויד מייוות'ר נחת בישראל - עם כמויות גדולות של סיוע צבאי ואזרחי
המתאגרף האגדי הביע תמיכה נחרצת במדינת ישראל לאור המתקפה האכזרית שעברה, וכפי שהבטיח – הוא שלח מטוס עם אפודים, מים ומזון

המטוס הפרטי אלוף האגרוף פלויד מייוות'ר ג'וניור, נחת בישראל במהלך יום ראשון עם אספקת ציוד צבאי לצה"ל וסיוע לאוכלוסיה האזרחית.

(צילום: Getty Images)

המטוס נשא כ-2 טון של פריטי סיוע שונים – כולל מים, מזון ואפודים החסונים כדורים. המחווה המרגשת של המתאגרף המפורסם עבור העם היהודי נמסרה על ידי טייסיו האישיים, חלקם יוצאי צבא ארצות הברית וחיל האוויר האמריקאי.

על פי הצוות של מייוות'ר, המטוס הועמס על ידי מתנדבים, כולל צוות האבטחה האישי שלו וחבריו.

באותו היום בו המטוס הועמס, מיוות'ר השתתף בצעדה למוזיאון הסובלנות של לוס אנג'לס כדי להפגין תמיכה בישראל.

המשתתפים נפגשו בבית הכנסת האורתודוקסי Young Israel of Century City, והלכו לכיוון מוזיאון סימון ויזנטל לסובלות – שם התקיימה עצרת למען ישראל, כאשר מושל קליפורניה, גווין ניוסום הדמוקרט, הביע סולידריות לעם היהודי באמצעות וידאו.

בשבוע שעבר, לאחר המתקפה האכזרית על יישובי הדרום בישראל, המתאגרף האגדי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אם תמונה שווה אלף מילים, כמה עוד אפשר לומר כשמסתכלים על התמונות האלה? אמריקאים וישראלים חפים מפשע מוחזקים כבני ערובה והפשע היחיד שלהם היה להיות במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון".

הוא הוסיף: "זו לא פוליטיקה, זה פשעים נגד בני אדם חפים מפשע. אני עומד לצד ישראל ואני מגנה את מחבלי חמאס. אני קורא לכל הסלבריטאים והספורטאים להשתמש בקול שלהם ובפלטפורמות כדי להוקיע את המעשים הנתעבים האלה".

YOU MIGHT ALSO LIKE