זעם בבריטניה: רופאים הצדיקו ואף חגגו את המתקפה של חמאס על ישראל
פוסטים מחרידים ביותר פורסמו על ידי מספר אנשי רפואה, שהצליחו לתרץ אכזריות כזאת על בני אדם תמימים באומרם כי "ישראל מעולם לא הייתה מדינה"

רבים בבריטניה זועמים על התבטאויות שערורייתיות של חובשים מקומיים שתירצו ואף תמכו במתקפה האכזרית של חמאס על אזרחי ישראל.

ארגונים שונים דורשים להשעות לאלתר את החובשים של NHS אחרי שהפיצו הערות "דוחות" ו"מחליאות".

כך למשל, ד"ר מנה אלוואן לעגה לאותם אנשים שהגיעו לחגוג בפסטיבל נובה ונמלטו מהחמושים של חמאס, וכתבה: "אם זה היה הבית שלך, היית נשאר ונלחם".

בפוסט אחר, ד"ר אלוואן כתבה: "ישראל מעולם לא הייתה מדינה. הם כבשו את פלסטין באופן בלתי חוקי... ישראל הורגת פלסטינים מדי יום, לא ראיתי שלמישהו אכפת", וסיימה את המשפט עם סמיילי מחייך. אז, היא הוסיפה: "וגם, אין אזרחים בישראל".

והוא לא לבד. ד"ר דיאמה איקבאל ממרכז רפואי במנצ'סטר כתבה כי "תחת החוק הבינלאומי, לפלסטין יש זכות מלאה להיאבק נגד הכיבוש. סוף סיפור, אין עוד על מה לדון".

 יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שד"ר איקבאל מתבטאת בצורה אנטישמית כזאת. לפני כשש שנים היא קראה להעביר את כל אזרחי ישראל אל ארה"ב כפתרון לסכסוך באזור.

פרמדיקית נוספת, ד"ר קלריסה המינגסן, נתנה גיבוי לפיגוע הטרור האכזרי. היא כתבה: "אלה שמסוגלים להצדיק פעולות קולוניאליסטיות, טיהור אתני, אפרטהייד, כליאת ילדים והפצצת שטחים באופן שגרתי – באמת צריכים לשקול אם הם שייכים למקצוע אכפתי שכזה".

בעקבות המילים המזעזעות הללו, הארגון 'קמפיין נגד אנטישמיות' קרא להשעות את אנשי הרפואה הללו ולחקור אותם.

"ל-NHS יש אחריות להבטיח שהמטופלים שלו, שהם מהפגיעים ביותר בחברה, ירגישו בטוחים... איך אדם יהודי יכול להפקיד את הטיפול בו בידי רופאי NHS עם דעות דוחות כמו אלה?".

YOU MIGHT ALSO LIKE