מדונה במסר בזמן בהופעה: "הלב נשבר אבל לא ישברו לנו את הרוח"
הזמרת וכוכבת הפופ האהובה פתחה את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה בלונדון, ואמרה על הבמה: "כולנו יכולים לשנות את העולם ולהביא שלום". כזכור, בתחילת השבוע שעבר הייתה מהאמנים הראשונים שגינו את מתקפת הטרור של חמאס בישראל

שבוע לאחר שהייתה מהסלבס הראשונים שגינו נחרצות את מתקפת הטרור של חמאס ברשתות החברתיות, הזמרת מדונה התייחסה הלילה למלחמה בישראל, בפתיחת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה בלונדון. "כואב כל-כך לראות את הדברים שקורים בעולם", סיפר. "כולנו סובלים מלראות את מה שקורה בישראל ובפלסטין. ליבי שבור מלראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים וקשישים סובלים. כל זה שובר את הלב. אני בטוחה שתסכימו איתי".

"אבל על אף שהלב שלנו שבור, לא ישברו את הרוח שלנו", המשיכה מדונה. "הרבה שואלים 'מה אנחנו יכולים לעשות?' יש הרבה מה לעשות. בראש ובראשונה אנחנו יכולים להגיד - 'אני יכול לגרום שינוי, כי אני יכול להביא אור עם הפעולות שלי ועם המילים שלי מדי יום ביומו'".

"סליחה אם אני 'מרצה' בפניכם, אבל כולנו יחד אנשים עוצמתיים מאוד", סיכמה את הדברים. "אנחנו יכולים להתאחד במקום חשוך ומרושע או ממקום של אור ואהבה. ואם זה יהיה בתת-המודע של כולנו - נוכל לשנות את העולם ולהביא שלום, לא רק במזרח התיכון אלא בכל העולם. אתם איתי?".

ביום ראשון שעבר פרסמה מדונה פוסט תמיכה נחרץ יותר בישראל בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 19.2 מיליון משתמשים. "מה שקורה בישראל מזעזע. לראות את כל המשפחות האלה ובמיוחד ילדים נרדפים, מותקפים ונרצחים ברחובות - קורע לב. תארו לעצמכם אם זה היה קורה לכם? זה בלתי נתפס".

"לא ניתן לפתור קונפליקטים באלימות", היא המשיכה. "לרוע המזל האנושות אינה מבינה את האמת האוניברסלית הזאת. מעולם לא הבינה את זה. לבי עם ישראל. למשפחות והבתים שנהרסו. לילדים שאבדו. לקורבנות חפים מפשע שנהרגו. לכל הסבל. אני מתפללת עבורכם. אתם, בואו כולנו נתפלל בשביל ישראל".

YOU MIGHT ALSO LIKE