תוכניות המתקפה של חמאס על ישראל 'תפיל לכם את הלסת'
על גופות המחבלים נמצאו דפים עם תוכניות מטרידות ביותר ופירוט מצמרר על היישובים הנמצאים בעוטף עזה – ממרפאות השיניים ועד הסופרמרקטים

ארגון חמאס תכנן לפגוע בבתי ספר יסודיים ובמרכזי נוער ביישובי עוטף עזה כדי "להרוג כמה שיותר אנשים" – כך על פי דיווח בחדשות NBC.

התוכניות המחרידות פורטו במסמכים "סודיים ביותר" שנכתבו כמובן בשפה הערבית, שנמצאו על גופותיהם של הטרוריסטים שחדרו לשטח ישראל.

ארגון חמאס הנחה את אחת היחידות שלו להקיף ולחדור לקיבוץ סעד ולפעול במקביל לכליאתם של כמה שיותר ישראלים. קבוצה אחת הייתה אמורה להקיף את בית ספר 'דעת' החדש ואילו הקבוצה השנייה מטרתה הייתה לקחת כמה שיותר בני ערובה. כך גם לערוך חיפוש במרכז הצעירים של בני עקיבא ובבית הספר 'דעת' הישן.

כאמור, דף ההנחיות של הטרוריסטים הנחה אותם "להרוג כמה שיותר" ו"ללכוד בני ערובה".

נוסף על כך, המסמכים פירטו בניינים ספציפיים, נקודות כניסה ליישובים כמו כפר עזה, נחל עוז ועלומים, ודרכי תחבורה.

גורם בצה"ל אמר כי בתוכניות הופיעו מרפאות שיניים, סופרמרקטים, חדרי אוכל, והוסיף: "מעולם לא ראיתי תכנון מפורט כזה" למטרות פיגוע המוני. "רמת הספציפיות שם תגרום ללסת של כל אחד מתחום המודיעין ליפול".

התוכנית המזוויעה שוללת כמובן את הטענות ההזויות כי חמאס לא תכנן להרוג ילדים, כאשר הארגון פרסם ביום שישי סרטון בו כמה מהטרוריסטים משחקים ומחזיקים ילדים ישראלים – זאת במטרה להראות לעולם כאילו הם הומניים.

כזכור, בתחילת יום שישי ישראל הנתחה את כל תושבי צפון רצועת עזה, המונה כ-1.1 מיליון בני אדם, לפנות את בתיהם תוך 24 שעות ולנוע לכיוון דרום הרצועה. בינתיים, חמאס קרא לתושבים להתעלם מהאזהרה ו"לעמוד איתנים מול המלחמה הפסיכולוגית המגעילה הזו.

YOU MIGHT ALSO LIKE