אשתו של ברוס וויליס חושפת בריאיון: ״קשה להבין אם הוא מודע למצבו״
אמה המינג סיפרה בריאיון בתוכנית "טודיי שואו" על מצבו של בעלה המתמודד עם דמנציה פרונטו-טמפורלית. "הרבה דברים טובים קורים, אז חשוב גם להרים את הראש מתוך האבל והעצבות", אמרה

אמה המינג, אשתו של כוכב הקולנוע ברוס וויליס, עדכנה היום במצבו של בעלה המתמודד עם דמנציה פרונטו-טמפורלית. בריאיון שהעניקה בתוכנית "טודיי שואו" של רשת אן-בי-סי, אמרה המינג כי קשה לדעת אם בעלה מודע למצבו.

"דמנציה היא דבר קשה", אמרה המינג. "היא קשה לאדם שאובחן בה והיא קשה למשפחה שלו". על רגע האבחון אמרה המינג כי מדובר בברכה וקללה. "להבין סוף-סוף מה קורה כדי לקבל ולהתמודד עם זה. זה לא עשה את זה כואב פחות, אבל להבין מה קורה לברוס עשה את זה מעט קל יותר".

"כשותף חשוב מאוד לבקש עזרה ותמיכה", הוסיפה המינג. "חשוב שנדע לדאוג לעצמנו כדי שנוכל לטפל הכי טוב באדם שיקר לנו. הרבה דברים טובים קורים לנו במקביל, אז חשוב לי להביט למעלה ולהרים את הראש מתוך האבל והעצבות".

במרץ 2022 הודיעה משפחתו של וויליס, בשמו, על פרישתו ממשחק לאחר שאובחן עם אפאזיה. כעבור שנה הודיעה המשפחה כי אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית מתקדמת. וויליס, בן 68, נישא ב-2009 להמינג ולזוג שתי בנות משותפות – מייבל-ריי ואבלין-פן. לוויליס שלוש בנות בוגרות מנישואיו הראשונים לשחקנית דמי מור – רומר, סקאוט וטלולה.

YOU MIGHT ALSO LIKE