אמריקאים מדלגים על ארוחות, לא מסוגלים לשלם חשמל ושכ"ד, אך הבית הלבן מהלל את ה-"ביידנומיקס"
מגיע שלב שבו האינפלציה ושוק עבודה פושר ברקע ריביות גבוהות לא רק הופכים לנטל על המעמד הבינוני, אלא למשקולת מוות על המעמד הנמוך של מסתייעים אמריקאים - ונראה על פי נתונים חדשים כי אנו כבר עמוק בתוך הרגע הזה

בתוך הכאוס והדיסאינפורמציה הכלכלית שיוצאת מהבית הלבן וזוכה להדהוד על ידי התקשורת התאגידית, כולנו זוכרים את הכותרת הבאה:

עכשיו, ‏כולנו יודעים שכל פוליטיקאי משקר.

אך חלקם אומרים חצאי אמיתות, בעוד שאחרים, כממשל ביידן, פשוט מנסים לשכנע אנשים לא אחת כי אנחנו באור היום אף שמדובר בזמן חצות.

מספר גדל והולך של אמריקאים כבר מסוגלים לראות מבעד לתעמולה והדבר מסביר מדוע המנון הצווארון הכחול קשיי היום של אוליבר אנתוני "‏‏Rich Men North Of Richmond"‏‏ ממשיך להיות מדורג במקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100.

זו גם הסיבה ‏‏שאחוזי התמיכה בנשיא ביידן נותרים נמוכים למדי. ‏

‏כל זה משאיר אותנו עם דיווח מזעזע למדי ‏של בלומברג‏‏ שמצטט את סטארט-אפ הפינטק Propel, המיועד למקבלי תוכנית סיוע תזונתי משלים (SNAP), והחושף כי מספר גדל והולך של אמריקאים מתקשים לשלם שכר דירה ולשים אוכל על השולחן - תרתי משמע!.‏

על פי הדו"ח שפורסם ביום רביעי על ידי Propel Inc, "‏בקרב משקי בית שהשתמשו בהטבות המגפה המשופרות של תוכנית הסיוע לתזונה משלימה (SNAP), ‏‏42% דילגו על ארוחות באוגוסט ו-55% אכלו פחות כי לא יכלו להרשות לעצמם אוכל בחודש זה, מדובר במספר כפול מזה של השנה שעברה‏‏". 

עוד מדגישים הנתונים כי מצב משקי הבית בחודש אוגוסט היה גרוע מהחודש הקודם.

מאז יולי, ‏‏שיעור גדל והולך של משקי בית בעלי הכנסה נמוכה הושבתו משירותים בסיסיים‏‏, לא יכלו להרשות לעצמם ‏‏את חשבון החשמל של החודש הקודם, או לא יכלו להרשות לעצמם שכר דירה‏‏.

למעשה, יותר משני שלישים מהנשאלים שקיבלו תשלומי SNAP מוגברים אמרו ‏‏שיש להם סוג כלשהו של חוב.‏

‏הדו"ח המדאיג פוקח עיניים, בהתחשב בכך שהצבענו כבר על כך שצרכנים מהמעמד הבינוני כבר רוקנו חסכונות וצברו חובות אשראי בלתי עבירים במטרה לגמור את החודש בעידן האינפלציה של ה"ביידנומיקס".

הביאו בחשבון את ההתקררות בשוק העבודה, את הריביות הגבוהות שהופכות לתגובת שרשרת הוצאתית, ‏ואת העובדה שלאנשים רבים יש רשתות ביטחון מוגבלות עם פקיעת התמיכה הממשלתית ונראה כי מעמד שלם בכלכלה האמריקאית פשוט נאבק לשרוד את היום יום באמריקה של ביידן.

אה ועם זה לא מספיק, פשוט חכו עד ‏‏שתשלומי הלוואות הסטודנטים‏‏ יחודשו בעוד מספר שבועות.‏

YOU MIGHT ALSO LIKE