איומי פצצה בסניפי טרגט ברחבי ארצות הברית: חנויות פונו מלקוחות
בשלב זה לא ברור עדיין אם יש קשר להתראות דומות שנשלחו על ידי ארגוני עליונות לבנה לפני כחודשיים אך גם הפעם מדובר היה באזעקת שווא שהועברה באמצעות אימיילים למדינות שונות

מספר סניפים של רשת הקמעונאות "טרגט", קיבלו היום איומים על פצצה. מדובר בחנויות במדינות ניו ג'רזי, צפון קרוליינה, ויסקונסין ואוהיו כאשר על פי הודעת הרשויות, בחלק מהן הוכרז על פינוי הלקוחות מהמקום כאמצעי בטיחות.

"איומי פצצה נשלחו הבוקר באמצעות אימייל למספר סניפי טרגט ברחבי העיר שארלוט", הודיעה המשטרה המקומית בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות, בו הוסיפה כי אימיילים מאיימים דומים נשלחו גם לסניפים במדינות אחרות

באוהיו דיווחו כלי תקשורת מקומיים על סניפים באנדרסון, קולריין, וורן וסינסינטי שפונו זמנית מלקוחות כתוצאה מההתראה המאיימת.

רשת טרגט. צילום אילוסטרציה

במידטאון, ניו ג'רזי, איום על פצצה נשלח בסביבות השעה 11 בבוקר שעון מקומי ואילו בניו ברלין, וויסקונסיון, איום דומה שנשלח שעה קודם לכן, הוביל לפשיטה של יחידת חבלנים שהוזעקו ממילווקי.

בכל החיפושים לא נמצא כל זכר לפצצה כלשהי והאירוע הוגדר כהתראת שווא. 

נוכחות שוטרים בסניף טרגט במיאמי בעקבות האיומים לפני כחודשיים. צילום: AP

אירוע דומה התרחש בחודש יוני האחרון כאשר איומי פצצה על סניפי טרגט נשלחו על רקע חגיגות חודש הגאווה שציינה הרשת ושעוררו את זעמם של מספר ארגוני עליונות לבנה. באותו הזמן פונו כתוצאה מכך, גם כן פונו מלקוחות סניפים רבים במספר מדינות וגם אז לא אותרה כל פצצה. 

בשלב זה לא ברור אם ישנו קשר בין אירוע האיומים הנוכחי לזה של אז. 

YOU MIGHT ALSO LIKE