תיעוד מרגעי האימה בפלורידה: צעירות מצליחות לברוח מכריש שצץ בסמוך לחוף
הדג הגדול והמסוכן התקרב למבלים בחוף פרדידו קיי בשעות הצהריים של יום ראשון, וגרם לבהלה גדולה כאשר סרטון מהמקום מראה אנשים רצים וצורחים מפחד

הסצנה הזאת בקלות יכלה להיכנס לסרט 'מלתעות' - כאשר מבלים בחוף בפלורידה נסו על נפשם מהמים בגלל כריש מסתובב באגרסיביות בסמוך לשפת החוף.

התקרית המפחידה אירעה ביום ראשון בסביבות השעה 2:15 בצהריים, בחוף פרדידו קיי. 

בתיעוד הדרמטי פורסם ברשתות החברתיות נראות שתי צעירות רצות מהמים אל חוף מבטחים, כאשר סנפיר של כריש נצפה ממש מאחוריהן, במרחק של מטרים ספורים מהן. 

בזמן שאנשים צורחים בבהלה והכריש מתנועע במהירות, ניתן לראות בצד הימני של התיעוד אדם בתוך המים עם מזרן מתנפח. לא ברור אם אותו אדם יצא מהמים בזמן שהכריש היה במקום, אך לא דווח על נפגעים בתקרית הזו.

האינטראקציה הזו עם הכריש הייתה אחת מכמה שדווחו במהלך סוף השבוע של ה-4 ביולי. כרישים לבנים גדולים תועדו ליד קייפ קוד ביי במסצ'וסטס, ודווחו גם תצפיות מול קווי החוף בצ'טהאם, אורלינס ונאנטקט. 

ביולוגים ימיים מציעים להימנע משחייה באוקיינוס לפני עלות השחר ואחרי רדת החשכה, אז לרוב הכרישים מחפשים אוכל. 

"זה הזמן שבו הכרישים הופכים לפעילים יותר. הם לרוב אוכלים בשעות האלה כי אז יש להם סוג של יתרון על הטרף שלהם", הסביר הביולוג בוב הואטר. כמו כן, מומלץ לא להיכנס למים אם יש פצע פתוח, ולהימנע מבגדי ים בהירים שכן כרישים יכולים להימשך אליהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE