וושינגטון DC: מצוד אחר חשוד שהשליך מטעני חבלה ובקבוק תבערה על עסקים
הרשויות מציעות פרס של עד 20,000 דולר לכל מי שיסייע באיתורו של החשוד שגרם לנזק למספר בתי עסק תוך 15 דקות בלבד, באירוע חריג שנרשם לא הרחק מבניין הקפיטול

מטעני חבלה ובקבוקי תבערה הושלכו לעבר שלושה בתי עסק בוושינגטון הבירה, לא רחוק מבית המשפט העליון של ארצות הברית ובניין הקפיטול.

המתקפות אירעו בהפרש של 15 דקות בלבד כאשר החשוד פגע בבנק Truist, בחנות של נייקי ובמכולת של Safeway - כאשר חנות אופנת הספורט ממוקמת רחובות בודדים ממבני הממשלה.

משטרת המטרופולין מסרה כי החשוד נמצא עדיין במנוסה, והציעה פרס של 20,000 דולר לכל מי שיסייע באיתורו. כמו כן, המחלקה מסרה שבכל אחד מהמקומות שנפגעו נגר נזק - אך לא דווח על נפגעים.

התקרית הראשונה אירעה בשעה 4:30 לפנות בוקר של יום ראשון, כאשר חשוד פוצץ מטען חבלה על המדרכה מחוץ לכספומט של Truist Bank בוושינגטון פלייס NE, ולאחר מכן נמלט מהמקום ברכב. 

ממש דקות ספורות לאחר מכן, בשעה 4:36, אותו חשוד פוצץ מטען חבלה על המדרכה מול דלתות חנות הספורט נייקי הממוקמת ברחוב H. אחרי עוד תשע דקות, העבריין השליך בקבוק תבערה לעבר סניף Safeway ברחוב 40 - ונמלט מהאזור. 

משטרת המטרופולין הדגישה כי נראה שבכל שלושת המקרים החשוד כיוון לפגוע באתרים מסחריים ולא בעוברי אורח. בינתיים המחלקה לא פרסמה מניע אפשרי, וגם לא את תיאורו של החשוד.

כאמור, המשטרה המקומית הציע פרס של עד 10,000 דולר לכל מי שיספק מידע שיוביל למעצרו והרשעתו של האדם או שאר מעורבים פוטנציאלים בעבירות הללו. לאחר מכן, הלשכה לאלכוהול, טבק, כלי נשק וחומרי נפץ, הודיעה על הצטרפותה למאמצים והציעה עוד 10,000 דולר לכל מי שיסייע. כך, סכום התגמול יכול להגיע לעד 20,000 דולר. 

רק ביום חמישי האחרון, אדם עם צו מעצר בגין השתתפותו בהסתערות על הקפיטול ב-6 בינואר, נעצר ליד ביתו של הנשיא לשעבר ברק אובמה בוושינגטון הבירה, כאשר במכוניתו נמצאו מספר כלי נשק, כולל מרכיבים להכנת חומרי תבערה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE