פורסם התיעוד הדרמטי: הרגע בו שוטר מנטרל את הניאו-נאצי שטבח בשמונה אנשים בקניון בטקסס
הקצין שוחח עם אישה ושני ילדיה כאשר לפתע שמע קולות ירי בלתי פוסקים. הוא מיד תפס את הנשק שלו וחתר למגע - ומנע אסון כבד יותר ממה שאירע

תיעוד ממצלמת גוף מציג את הרגעים הדרמטיים מטקסס, בהם שוטר יורה והורג ניאו נאצי שטבח בשמונה בני אדם ופצע שבעה אחרים במהלך אירוע ירי המוני בקניון מקומי. 

הסרטון, שפורסם ביום רביעי על ידי משטרת אלן, הגיע יממה לאחר שהשוטר - ששמו לא פורסם - נוקה מאשמה בגין מותו של החמוש מאוריסיו גרסיה ב-6 במאי, בקניון אלן פרימיום ליד דאלאס. 

בתחילת התיעוד ניתן לראות את השוטר משוחח עם אישה ושני ילדיה, בשעות אחר הצהריים, במגרש החניה של המרכז המסחרי - כאשר לפתע נשמעו יריות מרובות ברקע. 

השוטר מיד חזר למכונית שלו כדי לתפוס את כלי הנשק, ואמר בקשר: "אני חושב שנורו יריות… אני רואה אנשים רצים".

בחתירה למגע, הקצין החל לרוץ לכיוון קולות הירי, בעודו צועק לקונים המבוהלים: "תתכופפו! תתכופפו! תזוזו מכאן, השוטרים בדרך". 

תוך כדי, בעוד שהשוטר רץ ומתנשף, הוא אמר במכשיר הקשר: "אני מאמין שיש לנו יורה המוני".

כמה רגעים לאחר מכן, השוטר הבחין בגרסיה. "תזרוק את הנשק!", צעק השוטר כאשר עדיין נשמעים קולות ירי. ואז, הוא מכריז: "הורדתי אותו".

התיעוד מסתיים כאשר שני שוטרים עומדים ליד גרסיה, שדמותו מצונזרת בצילום. 

לגרסיה הייתה היסטוריה של פוסטים המביעים תמיכה בעליונות לבנה, כולל טענות שירי המוני הוא ספורט לכל דבר. כמו כן, יהיו לו קעקועים נאציים גדולים על גופו. הוא אף היה בצבא שנים קודם לכן, אך הוא הודח משם בשל סיבות נפשיות.

וכך, מוקדם יותר השבוע חבר מושבעים גדול זיכה את השוטר מאשמה במותו של גרסיה. 

מפקד משטרת אלן, בריאן הארווי, שיבח את השוטר ואמר בהצהרה: "הסרטון הזה מראה באיזו מהירות אינטראקציה שגרתית עם הציבור הפכה לעניין של חיים ומוות. "הקצין זיהה את הסכנה, רץ לעבר היורה וניטרל את האיום - ועל מעשיו, קהילת אלן אסירת תודה לנצח".

אותו שוטר מנע אסון כבד יותר - אך מדובר באירוע ירי רצחני ביותר עם שמונה קורבנות, בהן שלושה בני משפחה: זוג הורים בני 37 ו-35 ובנם בן ה-3. בנם הנוסף, בן ה-6, נפצע באירוע אך שרד. 

כמו כן, נהרגו שתי אחיות צעירות, ילדה בת 11 ואחותה הקטנה בת ה-8. כמו כן, נרצחה צעירה בת 27, בחור בן 32 ומאבטח בן 20.

YOU MIGHT ALSO LIKE