ההורים המאמצים ניסו להרעיב למוות את בן ה-10 - כדי שאיש לא ידע על קיומו
מסכת התעללות אכזרית של זוג הורים מג'ורג'יה נחשפה, לאחר שהילד המאומץ ברח מהבית והסתובב ברחובות השכונה היוקרתית כאשר הוא יחף ושוקל בסך הכל 16 קילוגרמים

הורים מג'ורג'יה החביאו את בנם המאומץ בן ה-10 וניסו להרעיב אותו למוות - כדי שאיש לא ידע שהוא קיים.

הזוג הנוצרי האמיד טיילר וקריסטה שינדלי, תושבי ספאלדינג בני 46 ו-47, נעצרו לאחר שבנם הכחוש נמלט מהבית ונמצא משוטט יחף בשכונת גריפין היוקרתית, בעודו מספר למקומיים שהוא ננעל בארון. 

הם הואשמו בחודש מאי בניסיון הריגה ובהתעללות בילדים, וביום שני בבוקר הופיעו בבית המשפט המחוזי - ובקשתם לשחרור בערבות נדחתה בשל "האופי החמור" של העברות שביצעו. 

השופט בנג'מין די קוקר ציין במסמך כי בני הזוג נחשבים "בסיכון משמעותי לביצוע פשע חדש עד למשפט". 

על פי התביעה, בני הזוג נהגו בעשור האחרון לקחת ילדי אומנה, ואימצו חמישה ילדים - תאומים בנים ותאומות בנות, והילד בן ה-10 שהם מואשמים כי ניסו להרוג. יש להם גם שלושה בנים ביולוגיים מקשרים קודמים - שניים של טיילר ואחד של קריסטה. 

בנו הבכור של טיילר, שהוא בגיר, סיפר לחדשות כי בנו הזוג "התעללו פיזית ונפשית" בכמה מהילדים, והוא עצמו ברח מהבית בגיל 17. הוא סיפר כי אביו ואמו החורגת היו סוגרים אותו בחדר ללא אוכל במשך מספר ימים, ומכריחים אותו להרים אבנים במשך שעה או לרוץ מסביב לשכונה. 

הוא ציין כי העונשים לא ניתנו לכל הילדים - אלא רק לבניו של טיילר, שאחד מהם הוא אוטיסט, והילד המאומץ בן ה-10, שהגיע למשפחה כשהיה בן 6. 

הזוג שינדלי טיפח חזות חיובית בקהילה המקומית, וקיבלו תשבוחות רבות על תרומתם. עם זאת, הסודות האפלים שלהם נחשפו כאשר בן ה-10 התסובב יחף ברחובות השכונה, כאשר הוא שוקל 16 ק"ג בלבד, ואמר שהוא הלך לקרוגר כדי למצוא אוכל. 

מסמכי בית המשפט הצביעו על כך שהילד הצעיר סבל מבעיות שיניים שלא טופלו ו"עיוות בפנים".

טיילר וקריסטה מואשמים בגרימת "כאב פיזי ונפשי אכזרי ומוגזם", כאשר נהגו להשאיר אותו לבד "לפרקי זמן ממושכים, ובמספר הזדמנויות ללא גישה לאור, אוכל, בגדים או אינטראקציה וסיוע של מבוגרים".

YOU MIGHT ALSO LIKE