האבא שרצח באכזריות את שלושת בניו הצעירים - עשוי לעמוד בפני עונש מוות
צ'אד דורמן בן ה-32 מאוהיו יעמוד לדין בגין אחד מאירועי הרצח המחליאים שנרשמו, כאשר העמיד בשורה את שלושת בניו בני ה-7, 4 ו-3, וירה בהם למוות

חבר מושבעים גדול האשים ברצח תושב אוהיו שירה למוות בשלושת בניו הצעירים, אישומים שעלולים להוביל לעונש מוות. 

צ'אד דורמן בן ה-32 הואשם ביום חמישי ברצח בנסיבות מחמירות, חטיפה ותקיפה - זאת לאחר שב-15 ביוני, בשעות אחר הצהריים, הוא ירה למוות בשלושת בניו: קלייטון בן ה-7, האנטר בן ה-4 וצ'ייס בן ה-3. 

האמא בת ה-34, שפרטיה לא פורסמו, נורתה בידה בזמן שניסתה להגן על חיי הבנים שלה - כל זאת בביתם בעיר מורנו, כ-120 קילומטרים מערבית לקולומבוס.

התובעים טוענים כי הוא הודה בתכנון הירי, אך בדיון בהערכת מעצרו שנערך ביום שישי, דורמן טען לחפותו. 

התובע הראשי של מחוז קלרמונט, דיוויד גאסט, אמר בדיון קודם: "זה היה האיש איתו הם התעוררו כל יום, שהיה צריך לספק להם הגנה, אהבה והדרכה בכל דבר. הוא היה העולם שלהם, הוא היה השומר שלהם - והוא היה זה שהוציא אותם להורג בדם קר".

המשטרה המקומית פרסמה תיעוד ממצלמת גוף של הרגעים בו השוטרים הגיעו לזירה, ומצאו את האבא יושב על מדרגות הבית אדיש לחלוטין, כאשר הרובה שלו לצידו, לאחר שירה למוות בבניו. 

"תראה את הידיים שלך עכשיו! קום ובוא אלי!", צעק השוטר שהתקדם לעברו עם נשק שלוף. אבל בן ה-32 נשאר על המדרגות. 

השוטרים התנפלו על דורמן, שלא התנגד למעצר, ואף אמר בשלב מסוים לכוחות, בזמן שהם השכיבו אותו על הרצפה ואזקו אותו: "אני לא הולך לפגוע בכם".

מאוחר יותר, דורמן הודה בחקירה שהוא העמיד את שלושת ב ניו הצעירים בשורה והוציא אותם להורג - זאת בזמן שבתו, אלכסיס, נמלטה מהבית וצרחה: "הוא הורג את כולם". 

אחד הבנים ניסה להימלט גם כן לשדה סמוך, אבל האבא רדף אחריו, גרר אותו בחזרה לבית וירה בו למוות. 

"זה ללא ספק הפשע המחליא והמזעזע ביותר שראיתי בחיי", אמר אחד התובעים המחוזיים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE