יש על מי לסמוך? עסקים שיתקשרו יותר מדי פעמים למשטרה - יקבלו קנסות
מועצת עיירה בפרברי בירת אינדיאנה אישרה את הצו שיאפשר לרשויות המקומיות לקנוס ב-250 דולר כל עסק שיתקשר למוקד 911 יותר מ-16 פעמים בתקופה של שלושה חודשים

עיירה בפרברי אינדיאנפוליס העבירה ביום שני צו המאשר להעניק קנסות לעסקים אשר קוראים יותר מדי פעמים למשטרה דרך מוקד 911. 

מועצת עיריית פישר אישרה ביום שני פה אחד את הפקודה החדשה, המתירה קנסות בסך 250 דולר נגד עסקים שמבצעים 16 שיחות או יותר בתקופה של שלושה חודשים. 

הצעדים המשמעתיים יחלו עוד לפני 16 השיחות. עסקים אשר יתקשרו שבע פעמים למוקד במהלך אותה תקופה, יקבלו אזהרה. אלה שיעזו להתקשר עוד שלוש פעמים ולמעשה לפתוח 10 קריאות, יידרשו בפגישה עם גורמים מהעירייה כדי לדון בפתרונות. 

עם אישור הצו, הוא ייכנס לתוקף כבר ב-1 באוגוסט והוא יחל על רוב העסקים המסחריים והתעשייתיים, כולל ברים ומעונות יום. 

מפקד המשטרה אד גבהארט אמר כי כמה קמעונאים ובתי מלון גדולים הם עבריינים כרוניים, אם כי הוא לא סיפק את שמם. 

"השיחות נעות בין קטטות להסגות גבול, שיטוט, פעילות חשודה וכלי רכב נטושים", אמר גבהארט, שסיפר כי מלון אחד ביצע 26 שיחות בתוך חודשיים, ואחד אחר ביצע 29 קריאות למוקד בתקופה של שלושה חודשים.

לטענתו של מפקד המשטרה המקומית, הצו החדש נועד לסייע לעסקים לצמצם את הפעילות שגורמת להם להתקשר למוקד 911. לדבריו, פתרון פשוט לבעיה היא לפרסם שלטים ועליהם לכתוב 'ללא שוטטות' או להוסיף לבית העסק אזעקות נגד פורצים. 

"חלק מהשיחות הן לגיטימיות, ואנחנו רוצים להמשיך לסייע במקרים אלה", הדגיש גבהארט, שציין כי לכל קריאה חייב להיות מענה על ידי שני שוטרים בשתי ניידות סיור, מה שמשפיע על כוח האדם במקרה של קריאות שווא. 

YOU MIGHT ALSO LIKE