תיעוד מצמרר: התחזתה למפקחת מטעם שירות הגנת הילדים - וניסתה לחטוף ילד בן 4
בת ה-44, שטענה כי הייתה מאוד שיכורה, ניגשה לילד ששיחק מחוץ לביתו - ובמשך כשלוש דקות דיברה איתו וליטפה אותו, וניסתה לשכנע אותו לבוא איתה למכונית שלה

הסיוט של כל הורה בארצות הברית מוצג בסרטון מצלמת אבטחה מאוהיו - כאשר אישה שהתחזתה לסוכנת של שירות הגנת הילדים ניסתה לחטוף ילד בן 4 בזמן ששיחק בחצר הקדמית שלו. 

ליסה נקרלי בת ה-44 עומדת בפני אישומים פליליים של פיתוי ילדים, הסגת גבול והתחזות לפקיד ציבורי - כך מסרה משטרת נורווד שבאוהיו.

תיעוד ממצלמת אבטחה מראה את הילד בן ה-4 יושב על אופניים כתומים במרחק של מטרים בודדים מדלת הכניסה של הבית שלו, כאשר לפתע אישה זרה התקרבה אליו, התכופפה לעברו והניחה את ידה על הגב שלו. 

אותה אישה, שמאוחר יותר זוהתה על ידי המשטרה כנקרלי, יישרה את גבה והבטיחה לאחור לעבר הבית - ואז התכופפה שוב לעבר בן ה-4 בעודה "מדברת איתו ומלטפת" את גבו ומעבירה את ידה בשיערו. 

הוריו של בן ה-4 סיפרו כי נקרלי ביקשה מהבן שלהם לבוא איתה לביתה לפחות שלוש פעמים, ואף ניסתה לפתות אותו כאשר אמרה שיש לה "כיסא בטיחות ממש יפה" עבורו בתוך המכונית שלה. 

לאחר כמעט 3 דקות שנקרלי דיברה עם הילד וליטפה אותו באופן לא הולם, בן ה-4 קפץ מאופניו ורץ אל ביתו, ואמר שהוא חייב ללכת להביא את אמא שלו. 

ניתן לשמוע את החשודה אומרת לבן ה-4 שקוראים לה ליסה, ומבקשת שיגיד לאמא שלו שהיא משירות הגנת הילדים, ה-CPS. 

בת ה-44 נשארה במקום וחיכה בחוץ לאמא, בעודה מעשנת בשלווה את הסיגריה האלקטרונית שלה. 

נקרלי, שגרה בסך הכל רחוב אחד מהמשפחה, ביקשה מאמו של הילד שתכניס אותה לביתה כדי לערוך בדיקת רווחה, זאת בתגובה לתלונה הוגשה נגד ונגד בעלה.

"היא הראתה לי תג עם השם שלה", אמרה האמא, ג'יימיספרדלין. "היא המשיכה ופירטה את שמות הילדים שלי". 

ההורים האמינו והרשו לאישה להיכנס לביתם, אך לאחר שעזבה את המקום מבלי להשאיר פרטים ליצירת קשר - החשדות החלו לעלות. הם יצרו קשר עם המשטרה וצפו בצילומי האבטחה המצמררים. 

אחרי מעצרה, נקרלי טענה כי היא הייתה שיכורה בזמן שניסתה לפתות את הילד לבוא עמה, אך התעקשה שהיא פעלה לטובת בן ה-4. "באותו הבוקר, שתיתי מאז שהתעוררתי. הלכתי לשתות עוד בירה, ואז ראיתי את הילד הצעיר שהרגשתי שלא מפקחים עליו, אז בניסיון להפחיד את ההורים התיימרתי להיות מה-CPS". 

YOU MIGHT ALSO LIKE