יותר מ-430 מיליארד דולר בשולחן אחד: שני האנשים העשירים בעולם נפגשו בפריז
אילון מאסק וברנאר ארנו, שבשנה האחרונה נלחמים על המקום הראשון ברשימת המיליארדרים העולמית, נפגשו ביום שישי לארוחת צהריים על גג מלון בפריז

האיש שנמצא במקום הראשון ברשימת האנשים העשירים בעולם - וזה שתפס את המקום השני, נפגשו ביום שישי בפריז לארוחת צהריים.

אילון מאסק הגיע עם אמא שלו, מאי מאסק, לארוחה יוקרתית עם ברנאר ארנו ושניים משלושת בניו - אנטואן ולאכסנדר, זאת במלון חמישה כוכבים שבל בלאן שנמצא בבעלות LVMH, החברה בראשה עומד ארנו הצרפתי בן ה-74.

החברה LVMH מורכבת מכ-75 המותגים היוקרתיים ביותר בעולם, בהם לואי ויטון, טיפאני, דיור, מארק ג'ייקובס, פנדי ועוד. 

על פי הנתונים האחרונים של בלומברג, ארנו מחזיק בהון של 202 מיליארד דולר - מה שמציב אותו במקום השני ברשימה הנוצצת מספר שבועות לאחר שההון שלו ספג פגיעה של 11.2 מיליארד דולר כאשר מניית LVMH נפלה בחמישה אחוזים. 

הצניחה של המנייה הובילה את מנכ"ל טסלה בן ה-51, אשר מנהל גם את טוויטר, SpaceX ועוד, לחזור לראש רשימת המיליארדרים. לפי בלומברג, מאסק שווה כעת 233 מיליארד דולר. 

בנו של ארנו, אנטואן, פרסם תמונה של שני המיליארדרים המתחרים פעם אחר פעם על המקום הראשון ברשימה, על גג המלון כאשר מגדל אייפל עומד מאחוריהם. אנטואן קרא לתצלום ההיסטורי: "THE picture".

לא ברור על מה שני הגברים דנו במהלך ארוחת הצהריים היוקרתית שלהם, אם כי ידוע שמותגי LVMH מוציאים הרבה מאוד כסף בערוצי המדיה החברתית השונים, בהם גם בטוויטר.

על פי הנתונים שפורסמו, החברה של ארנו השקיעה 9.5 מיליון אירו, כלומר 10.38 מיליון דולר, על שיווק במדיה החברתית בשנת 2022. 

תמונה נוספת שפורסמה ברשתות הראתה את כל הסועדים - ארנו ושני בניו, מאסק ואמו מאי בת ה-75, שרק יומיים לפני כן תועדה בתערוכת "סמלי מסלול" של ווג הבריטי, באירוע שנערך במילאנו, איטליה.

YOU MIGHT ALSO LIKE