בית הקולנוע של סן פרנסיסקו נוטש את העיר
עוד רשת גדולה הודיעה שהיא סוגרת את שעריה, במהלך אותו תרצה ב"סקירה מקיפה של תנאי העסקים המקומיים". גם קניון ווסטפילד מתכנן לעזוב את הנכס

בית הקולנוע בקניון ווסטפילד שבסן פרנסיסקו יסגור השבוע את שעריו - במהלך שמסמן עוד בית עסק שנוטש את העיר בקליפורניה אשר סובלת ממשבר עמוק ביותר. 

רשת בתי הקולנוע סינמרק, Cinemark, אישרה ביום רביעי שהיא סוגרת את הסניף שלה במרכז הקניות ווסטפילד שבמרכז העיר של סן פרנסיסקו, תוך שהיא מתרצת זאת ב"סקירה מקיפה של תנאי העסקים המקומיים". 

נציג החברה מסר בהצהרה: "סינמרק יכולה לאשר שהיא החליטה לסגור לצמיתות את תיאטרון Century San Francisco 9 and XD theater, זאת זמן קצר לפני סיום תקופת השכירות, ולאחר סקירה מקיפה של תנאי העסקים המקומיים".

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, חוזה השכירות של החברה היה אמור להסתיים בספטמבר הקרוב. 

רשת בתי הקולנוע הפכה לחנות הגדולה ה-24 שנסגרת באזור יוניון סקוור מאז תחיל המגפה, ובחודשיים האחרונים הודיעו קמעונאים רבים על סגירת החנויות - כמו נורדסטרום, אולד נייבי, הול פוד, גאפ ואופיס דיפו.

עם עזיבת נורדסטרום, קניון ווסטפילד הצביע על "תנאים לא בטוחים" וגם "חוסר אכיפה נגד פעילות פלילית". 

מתוך 203 קמעונאים שנפתחו בשנת 2019 באזור יוניון סקוור, רק 107 עדיין פועלים - שזו ירידה של 47 אחוזים.

וכך, מוקדם יותר השבוע, הקניון פרש את ההלוואה של 558 מיליון דולר עבור הבניין ומחזירים אותה למלווה, שימנה כונס נכסים. הקניון יישאר פתוח לעת עתה. 

העיר עברה שינויים רבים - מעובדי משרדים שעובדים כעת מהבית, משאירים את אזור מרכז העיר שקט וריק, ובכך הופכים את הרחובות הריקים למסוכנים יותר. ואז, העלייה בפשיעה מרתיעה אנשים מלהיכנס למרכז העיר. 

וככל שמרכז העיר מתרוקן, העיר מאבדת הכנסות חיוניות מסים - והאזור הופך לפחות אטרקטיבי למגורים ועסקים כאחד.

YOU MIGHT ALSO LIKE