מקורב לאנג׳לינה ג׳ולי טוען: "בראד לא יכול לברוח מכך שתקף אותה ואת הילדים"
מערכת היחסים בין צמד הכוכבים ההוליוודים הסתיימה באופן רשמי כבר ב-2016, אבל מאז השניים נמצאים בריב משפטי מתוקשר ולא נראה שהם עומדים לצאת ממנו בקרוב. כעת, מקרוב לשחקנית טוען שבראד ניסה להשתיק אותה בנוגע להתעללות שלו בילדים, בתמורה שיאפשר לה למכור את חלקה ביקב המשותף

בראד פיט הגיש מסמכים חדשים לבית המשפט, בהם הוא טוען שאשתו לשעבר אנג'לינה ג'ולי סירבה למכור לו את חלקה ביקב המשותף שלהם בדרום צרפת - "שאטו מירוואל" - רק בגלל שהיא "נקמנית" לאחר שפסיקה בנוגע למשמורת הילדים לא הלכה כמו שהיא רוצה.

אבל מקורב לשחקנית חשף לראשונה כי זאת לא הסיבה שבגללה ג'ולי לא מכרה את חלקה, אלא בגלל שפיט ניסה למנוע ממנה לדבר על ההתעללות שלו בילדים שלהם. פיט הואשם בעבר בכך ש"חנק והיכה" את אחד מילדיהם המשותפים במהלך טיסה פרטית ידועה לשמצה בשנת 2016, וגם "שפך בירה" על ג'ולי.

בהצביעו על מסמכי בית המשפט שהוגשו ב-2022, חבר של ג'ולי אמר: "המציאות היא שהוא סירב להשלים את מכירת היקב המשותף אלא אם כן היא תסכים לשתוק לגבי ההתעללות. הוא דרש לעכב 8.5 מיליון דולר מתשלום שלו עבור היקב כדי לאלץ אותה לשתוק" (הרעיון היה שאם היא תדבר, פיט ישמור על חלק או על כל ה-8.5 מיליון דולר).

המקורב הוסיף כי לא משנה אילו ניסיונות תמרון משפטי הוא יעשה, "הוא לא יכול להימלט מהעובדה שהוא תקף מילולית ופיזית את גב' ג'ולי וילדיהם, אפילו חנק את אחד הילדים והיכה אחר". לעומת זאת, מקורב לפיט אמר שהטענה של החבר של ג'ולי היא "מטעה". הוא טוען שפיט רק ביקש מג'ולי לחתום על הסכם סודיות עסקי סטנדרטי הקשור לרכישת היקב, שכל מי שמוכר נכס יקר ערך יצטרך לחתום עליו. "זה לא היה לענייני משפחה", אמר המקורב לפיט, "זה סטנדרטי שיש הסכם סודיות שמונע ממישהו למכור משהו".

על פי מסמכים משפטיים שהוגשו ביום השבוע, פיט טוען שהוא וג'ולי הסכימו כבר ב-2008 כשרק קנו את היקב - שלא למכור את המניות שלהם ללא אישורו של השני. כשהם התגרשו ב-2019, ג'ולי החליטה למכור את חלקה לפיט ואז בשנת 2021, פיט טען שהוא גילה בהודעה לעיתונות כי "ג'ולי מכרה את חלקה ליורי שפלר, הבעלים של מותג הוודקה, קבוצת סטולי". המסמכים החדשים טוענים שג'ולי "התחרטה על הרצון למכור לפיט" בעקבות פסיקת המשמורת השלילית, שבה ניתנה לו משמורת משותפת על ששת ילדיהם, החלטה שבוטלה מאוחר יותר. נציג מצדו של פיט סירב להגיב.

YOU MIGHT ALSO LIKE