עוד בגידה בביצה? לפי הדיווחים בעלה של נטלי פורטמן מנהל רומן עם כוכבת אחרת
אתרי הרכילות הצרפתיים מדווחים כי בעלה של נטלי פורטמן מנהל רומן עם כוכבת צרפתייה בת 25, העונה לשם קמיל אטיין. הנה כל הפרטים

על פי דיווחים אחרונים בנג'מין מילפייה (45), בעלה של השחקנית נטלי פורטמן, מנהל רומן עם כוכבת צרפתייה צעירה בשם קמיל אטיין. את המאהבת הכיר מילפייה באופרה הלאומית של פריז, שם הוא עבד במשך שנים בתור מנהל המחול. למרות שהוא התפטר לפני כשנתיים, מקורב טען לאחרונה כי הוא עדיין בקשר הדוק עם המקום והצוות.

עוד דווח כי פורטמן גילתה על הרומן של בעלה בחודש מרץ האחרון, מה שהוביל למשבר עצום במערכת היחסים של השניים. אטיין היא פעילה סביבתית בת 25 ששמה נחשב לאחד הגדולים והמוכרים בצרפת. בשנת 2020 היא נכנסה לרשימת "50 הנשים הצרפתיות שעשו את 2020" של מגזין Vanity Fair, ולאחרונה נכנסה גם לרשימת "31 האנשים שעשו את השנה", שפורסמה בשנת 2022. 

כזכור, פורטמן ומילפייה הכירו על הסט של "ברבור שחור" בשנת 2009, אז החל הרומן של השניים. ביוני 2011 נולד בנם הבכור אלף ושנה לאחר מכן, באוגוסט 2012 השניים התחתנו בטקס יהודי בקליפורניה. בינואר 2014 נחשף כי מילפייה החל תהליך גיור למען ובהשראת אשתו, ושלוש שנים מאוחר יותר השניים הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה, עמליה.

YOU MIGHT ALSO LIKE