הנה שוב זה קורה: קורטני קרדשיאן הודיעה שהיא רוצה להתנתק מאחיותיה
האחות הבכורה למשפחה הכי מפורסמת על המסך הקטן ובביצה ההוליוודית בכלל שוב מאיימת לנתק קשר מהמשפחה, זאת אחרי שהודיעה שהיא לא מסוגלת לשאת את הדרמה המשפחתית שנמשכת שנים, כאמור זו לא הפעם הראשונה שקורטני מאיימת בניתוק

כוכבת הריאליטי, קורטני קרדשיאן בת ה-44, הודיעה כי היא רוצה להתרחק מאחיותיה, כאשר לפי הדיווחים, היא לא מסוגלת לשאת את עול הדרמה המשפחתית שנמשכת לדבריה מזה שנים, ה"דם" הרע הזה גרמו לה להרגיש מנותקת מהמשפחה. 

מקור המקורב למשפחה סיפר כי קורטני מרגישה הרבה יותר מועצמת ויציבה מאז שהחלה מערכת היחסים שלה ושל בן זוגה טרוויס בארקר. המקור טען כי קורטני מוכנה ל"הפסקה נקייה" וטרוויס תומך בהחלטתה. צופי הקרדשיאן זוכרים את המריבות הבלתי נגמרות בין קורטני ואחותה, קים קרדשיאן, כשלאחרונה קורטני אף האשימה אותה בשימוש בחתונתה עם בארקר כ"הזדמנות עסקית". 

בין כל המריבות התוססות היו גם התנגשויות פיזיות, כשקים וקורטני רבו על מי מהן עובדת קשה יותר. קורטני הגיעה למצב בו היא הטיחה בקימי המתוקה בקבוק מים, מה שגרם לאמא לביאה, קריס ג'נר, לקפוץ על רגליה ולהשתתף בקטטה.

כזכור, לאחרונה חשפה קורטני כי בגיל 38 הקפיאה ביציות, והסבירה כי היו לה "שבע ביציות קפואות מלפני שנים, לפני שהכירה טראוויס", אך אמרה כי, "רובן לא שרדו את ההפשרה. הקפאת ביציות היא לא מובטחת, זו תפיסה מוטעית. אנשים רואים בזה רשת ביטחון, אבל זה לא".

עוד הסבירה כי ההפריה החוץ גופית "גבתה מחיר" כבד ממנה מבחינה בריאותית וגם נפשית, והודתה שהגוף שלה עדיין מתאושש ממה שעבר. לבסוף אמרה ש"להיות מאושרת ולהיות אמא טובה זה הכי חשוב, ומה שצריך לקרות - יקרה".

YOU MIGHT ALSO LIKE