בתו של ברוס וויליס חושפת לראשונה: "חשבתי שאבא שלי איבד בי עניין"
טלולה וויליס, בתו של השחקן ההוליוודי ושל דמי מור, חשפה במסגרת ריאיון שהעניקה למגזין הנחשב "ווג" כי התמודדה עם מחלת האנורקסיה בזמן שמצבו הבריאותי של אביה החל להידרדר: "חשבתי שאני לא מספיק מעניינת עבור אבא שלי"

"במשך תקופה ארוכה ידעתי שמשהו לא בסדר, אבל חשבתי שאבא שלי פשוט איבד את העניין בי אחרי״, סיפרה לראשונה בתו של ברוס וויליס מנישואיו לדמי מור, במגזין "ווג". "למרות שזה מאוד רחוק מהאמת, המוח המתבגר שלי עינה את עצמו באיזו מחשבה שגויה ש'אני לא מספיק יפה בשביל אמא שלי ולא מספיק מעניינת עבור אבא שלי'".

עוד הודתה טלולה כי בתחילה היא ושאר בנות המשפחה האשימו את הוליווד באיבוד השמיעה של השחקן בגלל כל מיני אפקטים חזקים בסרטי הפעולה שהוא הצטלם אליהם, מה שלתחושתן יצר "חוסר היענות" מצידו של וויליס, אך ככל שהמצב החמיר, טלולה סיפרה כי היא לקחה את זה קשה. "חוסר ההיענות הזה התרחב ואני לקחתי את זה באופן אישי".

האבחנה הבריאותית ושוברת הלב של וויליס נחשפה בחודש פברואר האחרון, וכשנה לאחר שאובחן עם אפזיה, מחלה שפוגעת ביכולות הקוגניטיביות ואילצה אותו לפרוש ממשחק באופן רשמי, משפחתו של וויליס שחררה הצהרה בה נאמר כי השחקן סובל מדמנציה. "אומנם החדשות הללו כואבות, אך זו הקלה מבחינתנו שסוף סוף קיים אבחון ברור של המחלה. נכון להיום אין טיפול עבורה, וזו מציאות שכולנו מקווים שתשתנה בשנים הקרובות. בזמן שמצבו של ברוס מחמיר, אנחנו מקווים שהסיקור התקשורתי יוכל לעזור לשפוך אור על המחלה הזו, כדי לעורר סביבה הרבה יותר מודעות ולערוך מחקרים בנוגע אליה".

עוד נמסר בהצהרה: "ברוס תמיד האמין שהוא יכול להשתמש בקול שלו כדי לעזור לאחרים ברחבי העולם וכדי לגייס מודעות לגבי נושאים חשובים, פרטיים וציבוריים. אנו יודעים בליבנו שהוא היה רוצה שנפעל כדי ליצור מודעות גלובלית וקשר עם אלו שמתמודדים עם המחלה המנוונת הזו שמשפיעה על כל כך הרבה אנשים והמשפחות שלהם".

עוד סיפרה כי "אני מודה שהתמודדתי עם הדעיכה של אבא שלי בשנים האחרונות בצורה של הימנעות והכחשה ואני לא גאה בכך. האמת היא שהייתי חולה מדי מכדי להתמודד עם זה. בארבע השנים האחרונות סבלתי מאנורקסיה נרבוזה (הפרעת אכילה שאינה ספציפית) שעליה נרתעתי מלדבר. כשהייתי בת 25 אושפזתי במוסד לבריאות הנפש במאליבו כדי לטפל בדיכאון ממנו סבלתי במהלך גיל ההתבגרות שלי. במקביל אבחנו אותי עם הפרעות קשב וריכוז והתחלתי להשתמש בתרופות ממריצות, שהיו טרנספורמטיביות. הרגשתי חכמה בפעם הראשונה - אבל גם התחלתי לסבול מתופעות הלוואי מדכאות התיאבון של התרופות. 

כזכור, בחודש מרץ האחרון, חודש לאחר האבחון של וויליס, חגגו בנות המשפחה את יום הולדתו ה-68 בהרכב מלא שכלל את דמי מור, שלוש הבנות רומר, טלולה וסקאוט, יחד עם אשתו הנוכחית של השחקן אמה המינג והבנות מייבל ואוולין.

YOU MIGHT ALSO LIKE