טקסס: חשוד ברצח התקשר למשטרה ודיווח - "אתם מחפשים אותי"
ראול מזה היה מבוקש לחקירה בעקבות רצח של גבר בן 80 באזור אוסטין, ובמהלך שיחת הטלפון עם הבלשים הוא גם הודה ברצח מזעזע נוסף שאירע לפני כארבע שנים. "מדובר באדם חמוש ומסוכן שתכנן לרצוח אנשים נוספים", אמרו בשירות המרשלים

רשויות החוק בטקסס עצרו חשוד במספר מקרי רצח לאחר שהוא התקשר למשטרה ואמר שהוא "יודע שאתם מחפשים אותי".

ראול מזה בן ה-62, לאחר מעצרו השבוע (צילום: משטרת אוסטין)

החשוד, ראול מזה בן ה-62, נעצר ביום שני האחרון בבירת טקסס, אוסטין - חמישה ימים לאחר שהתקשר לחוקרי המשטרה.

בהודעה משותפת של המשטרה ושירות המרשלים נמסר כי מזה היה מבוקש לחקירה בנוגע לרצח של ג'סי פראגה בן ה-80, שגופתו נמצאה ב-20 במאי באחד הפרברים של הבירה.

ארבעה ימים לאחר הרצח, ב-24 במאי, מזה התקשר למשטרת אוסטין ואמר שהוא יודע שהוא מבוקש לחקירה: "הוא התקשר ואמר, 'קוראים לי ראול מזה ואני יודע שאתם מחפשים אותי", הסביר הבלש פטריק ריד, "הוא הודה ברצח של פראגה ומסר פרטים על נסיבות הרצח שלא פורסמו. בהמשך הוא הודה במקרה רצח נוסף. הוא אמר, 'שוחררתי מהכלא ב-2016 ורצחתי מישהו זמן קצר לאחר מכן, ברחוב שרה'".

מזה לפני מעצרו

חוקרי משטרת אוסטין בדקו את הטענה וגילו כי ב-2019 אישה בת 66 בשם גלוריה לופטון נרצחה ברחוב שרה בעיר. התיק הזה נותר פתוח, אך כעת נמצאה התאמה בין החשוד לבין דגימת דנ"א שנמצאה במקום.

בעקבות שיחת הטלפון, החוקרים גילו שמזה לן במספר בתי מלון באזור אוסטין, וביום שני האחרון הבלשים הצליחו לאתר אותו ולעצור אותו: "מדובר באדם חמוש ומסוכן", הצהיר ברנדון פילה משירות המרשלים.

בין היתר, ברשותו של החשוד נמצאו אזיקונים, מספר כלי נשק וכמות גדולה של תחמושת: "אנחנו חושבים שהוא התכונן לרצוח אנשים נוספים", סיכם הבלש ריד.

YOU MIGHT ALSO LIKE