חגיגות יום הזיכרון הפכו לטרגדיה: עשרות פצועים וכעשרה נרצחים בסוף שבוע מדמם בשיקגו
הממוריאל דיי שוב הסתיים עם תוצאות טרגיות בעיר הרוחות, כאשר בין הקורבנות ישנם ילדה בת 14 שנקלעה לאירוע ירי, אישה בת 69 וזוג שישב במכונית חונה

סוף השבוע של יום הזיכרון היה טרגי בשיקגו, כאשר לפחות 41 בני אדם נורו ותשעה נהרגו במהלך הימים האחרונים בעיר הרוחות.

(צילום: Shutterstock)

מבחינה היסטורית, סוף השבוע של הממוריאל דיי נסגר עם עלייה בתקריות האלימות בשיקגו, ובכך סוף השבוע הופך לאחת התקופות המאתגרות ביותר בנושא ביטחון הציבור. 

בתקווה לבלום את האלימות הצפויה בעיר מוכת הפשע, מושל אילינוי ג'יי.בי פריצקר הודיע בשבוע שעבר כי הוא יפרוס ברחבי העיר "שומרי שלום" כדי שיטפלו בסכסוכים שפורצים. אבל אנשים עדיין נקלעו לקטטות, וכאמור עשרות נפגעו מירי.

בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון, צעיר בן 20 נורה בוושינגטון הייטס, ומותו נקבע בזירה. על פי חקירת המשטרה, שעודנה נמשכת, שני חשודים פשנו אל אותו בחור צעיר ואחד מהם פתח לעברו באש.

דקות ספורות לאחר מכן שלושה גברים שהלכו בנורת' סייד של שיקגו נורו. אחד מהם נלקח לבית החולים במצב קשה עם פצעים בגב ובחזה, והשניים האחרים היו במצב טוב יחסית, אך עדיין קיבלו טיפול רפואי. המשטרה עוד חוקרת את נסיבות האירוע.

בשכונת ווסט גארפילד פארק, זוג שישב במכונית חונה נורה קצת אחרי השעה 2:00 בלילה. האיש נורה בראשו ומותו נקבע זמן קצר לאחר הגעת כוחות ההצלה, והאישה נותרה מאושפזת במצב קשה מאוד בבית החולים הר סיני. טרם בוצעו מעצרים באירוע. 

בתקרית אחרת, בשבת בלילה, צעיר בן 26 נורה במכונית שלו לאחר שיצא מתחנת דלק - ומותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים. גם באירוע הזה, המשטרה עדיין לא ביצעה מעצרים. 

(צילום: Shutterstock)

זמן קצר לפני כן, ילדה בת 14 נפלה קורבן לתקרית ירי אחרת, באנגלווד. קצת לפני השעה 10:00 בלילה נורו יריות שפגעו בילדה, והותירו אותה עם פצעים ושריטות על גופה. היא טופלה במקום, ואיש לא נעצר בירי.

אישה בת 69 נהרגה ושלושה גברים - בני 26, 34 ו-55, נפצעו ביום שבת בשכונת אובורן גרשם. המשטרה עוד חוקרת את התקרית.

בהומבולדט פארק, ביום שבת בבוקר, אדם מת לאחר שחשוד, שזהותו אינה ידועה לרשויות, פתח לעברו באש. 

בשעות הלילה של יום שבת, בסביבות 3:20, צעיר בן 22 נורה בחזה ומת מאוחר יותר בבית החולים. המשטרה מסרה כי לא בוצעו מעצרים. 

כ-20 דקות לפני כן, גבר בן 36 נורה למוות ואישה בת 37 פונתה במצב קשה עם פצע ירי בפניה. 

פחות משעה קודם לכן, צעיר בן 35 נורה בשכונת לייקוויו, ומאוחר יותר הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. 

כמעט שעה אחרי השעה חצות של יום שבת, המשטרה מצאה צעיר בן 33 עם פצעי ירי בפלג גופו העליון - ומאוחר יותר נקבע מותו. 

אירוע ירי רבים נוספים נרשמו בסוף השבוע המדמם בעיר הרוחות, שכבר רגילה לפתוח את החדשות עם כותרות קשות כאלה בתום כל חג אמריקאי. 

YOU MIGHT ALSO LIKE