אהבה באוויר: דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו גנבו את ההצגה על השטיח האדום
לבושה בשמלה של מעצבת ישראלית, הזמרת הישראלית ובתו של צביקה פיק צעדה על השטיח האדום לצד בעלה, הבמאי ההוליוודי המוערך, בטקס סגירת אירועי פסטיבל הסרטים של קאן, והשניים בהחלט הצליחו למשוך את כל תשומת הלב

בטקס החגיגי והנוצץ של פסטיבל קאן צעדו בני הזוג על השטיח האדום, כאשר פיק, לבושה בשמלה לבנה בעיצובה של החברה הטובה לי גרבנאו ומאובזרת בתכשיטים של Chopard - והצליח להיות במרכז תשומת לב. כמו כן, המבטים המאוהבים של השניים הזכירו לכולנו עד כמה הם מאוהבים, עדיין, עד מעל הראש.

ללטקס סגירת הפסטיבל הגיעו כוכבים נוספים בהם השחקנית אווה לונגוריה, שהציגה נוכחות כמעט מלאה לאורך כל ימי הפסטיבל, גיין פונדה בת ה-85, שרק לאחרונה סיפרה כי לא חלמה להגיע לגילה המתקדם - ובלי עין הרע (טפו) קברה לכולם, אורלנדו בלום, ג'רי האליוול ועוד.

כזכור, השניים נפגשו כשהוא הגיע לישראל ב-2009 במסגרת קידום סרטו "ממזרים חסרי כבוד". הם יצאו כשלושה חודשים, נפרדו, שמרו על קשר פה ושם, עד שב-2016 שבו זו לזרועותיו של זה. "דיברנו ופתאום היה ברור שזה מה שאנחנו רוצים, להיות ביחד" סיפרה בראיון למוסף 7 לילות של ידיעות אחרונות, "טסתי לאירופה והאהבה הייתה שם. לא החלטנו להיות בקשר, זה קרה פשוט מעצמו. בשיחת טלפון אחת הדברים נהיו ברורים ופתאום אמרנו שהולכים על זה. משהו עכשיו פשוט מתאים. כבר אז התאהבנו והאהבה נשארה".

וכך, שש שנים לאחר שראו אחד את השניה בפעם האחרונה, הם חזרו להיות ביחד ומאז לא נפרדו. בנובמבר 2018 הם נישאו בטקס מרגש ופרטי בביתם בלוס אנג'לס. בטקס השתתפו כ-20 מבני משפחתם וחבריהם הקרובים וגם רב רפורמי. בחודש באוגוסט האחרון כבר התפרסם כי השניים מצפים לילד ראשון.

YOU MIGHT ALSO LIKE