מבצע ממוקד בעשרה שבועות: שירות המרשלים האמריקאי איתר מאות ילדים נעדרים
תוצאות מרשימות למבצע הראשון מסוגו בשם We Will Find You, שכן הרשויות הצליחו לפתור למעלה מ-200 תיקים מאתגרים במיוחד של ילדים נמלטים או חטופים

מבצע רחב היקף ברחבי ארצות הברית שהוצא לפועל על ידי שירות המרשלים האמריקאי, בסיוע סוכנויות פדרליות ומקומיות, הצליח לאתר 225 ילדים נעדרים במהלך עשרה שבועות.

(צילום: שירות המרשלים האמריקאי)

המבצע הרב-מדינתי זכה לכינוי "We Will Find You", ומטרתו הייתה מאמץ לאומי לאתר ילדים נעדרים - שרובם או ברחו מבתיהם או נחטפו על ידי אנשים שאין להם משמורת עליהם.

"שירות המרשלים של ארצות הברית מחויב במלואו למשימה החשובה של הגנה על העם האמריקאי, ובמיוחד על האוכלוסייה הפגיעה ביותר שלנו - הילדים שלנו", אמר מפקד ארגון הביטחון הפדרלי. "תוצאות המבצע הזה מדגישות את המחויבות הזו, אבל גם מדגישות את נחיצות המאמצים הקריטיים האלה". 

מהנתונים שפורסמו, 86 אחוזים היו ילדים בסיכון שברחו, 9 אחוזים היו קורבן לחטיפה על ידי בן משפחה - וחמישה האחוזים הנותרים היו נעדרים מנסיבות אחרות. 

הסוכנות הפדרלית ציינה כי הילד הצעיר ביותר שאותר במבצע היה בן שישה חודשים בסך הכל, אם כי היא לא פירטה את נסיבות המקרה. 

42 מהקטינים שאותרו היו מחוץ לעיר שבה הם נעלמו, כאשר עשרה נמצאו בכלל במקסיקו. 13 מהנעדרים אותרו בקליפורניה - במחוז לוס אנג'לס, מחוז סן ברנרדינו ומחוז ריברסייד, זאת בין ה-1 במרץ ועד ה-15 במאי השנה. 

(צילום: שירות המרשלים האמריקאי)

המרשלים האמריקאים עצרו גם זוג שנמצאים ברשימת 15 המבוקשים ביותר, אשר ברח ממדינת וושינגטון אל מקסיקו עם חמש הילדים שלהם. 

הסוכנות שיתפה כי הילדים שנמצאו במסגרת המבצע "אנחנו נמצא אותך", נחשבו "לכמה ממקרי האיתור המאתגרים ביותר באזור, בהתבסס על אינדיקציות לגורמי סיכון גבוהים כמו קורבנות של סחר במין בילדים, ניצול ילדים, התעללות מינית, התעללות פיזית ותנאי בריאות רפואית ונפשית". 

הנשיאה והמנכ"לית של המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים, מישל דלאון, מסרה בהצהרה כי "מבצע 'אנחנו נמצא אותך' הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו שירות המרשלים של ארה"ב ממשיך לתת עדיפות להגנה על הילדים".

YOU MIGHT ALSO LIKE