"פנטזיה גברית רעילה": הביקורות קוטלות את הסדרה של דה וויקנד
לאחר שהוקרנה בפסטיבל קאן, הסדרה החדשה של הזמר, "איידול", גררה ביקורות קשות שגינו את הסצנות המיניות הקשות וכינו אותה "ערימת קלישאות נוראיות". זאת לאחר תחקיר שטען כי הפקת הסדרה מבית HBO התאפיינה בסביבת עבודה רעילה, בעיות תקציביות ושכתובי תסריט עד הרגע האחרון

לאחר שהואשמה באווירה רעילה על הסט, הסדרה "איידול" בכיכובם של דה וויקנד והשחקנית לילי-רוז, בתו של השחקן ההוליוודי המוערך ג׳וני דפ, ממשיכה לעורר סערה. כעת, מבקרים מכלי תקשורת שונים מדווחים כי בסדרה הוצגו בעיקר סצנות מיניות וגרפיות קשות לצפייה.

"התסריט נכתב במטרה להטעות את הקהל ולגרום לו לחשוב שהוא מקבל הצצה להוליווד, אבל הוא מסתכם בערמה של קלישאות נוראיות. אין צורך בהשפלה ובכאב בשביל להעביר מסר״, קטלנו המבקרים. "במקום להציג בעדינות את האופי המיזוגני והדורסני של התעשייה ההוליוודית, הסדרה הופכת להיות בעיקר דימוי לפנטזיה גברית רעילה״, נאמר.

כאמור, הביקורות מגיעות לאחר שפורסם תחקיר שחשף כי בדומה לסדרה "אופוריה" של לוינסון, שגם כתב את הסדרה של דה וויקנד לצידו,  ההפקה התאפיינה בסביבת עבודה רעילה, בעיות תקציביות ושכתובים של תסריט עד הרגע האחרון. "לעולם לא אעבוד אצלו יותר. "אני לא חושב שאצפה יותר בסדרה 'אופוריה' אחרי שעבדתי אצל לוינסון, ואני יודע איך הוא מתייחס לצוות שלו", חשף בכיר בהפקה.

את "איידול" כתבו יחד לוינסון ודה וויקנד, והיא עוקבת אחר מנהיג כת מודרנית (בגילום דה וויקנד, בתפקיד משחק ראשון) שמתחיל מערכת יחסים מורכבת עם כוכבת פופ, בכיכובה של לילי-רוז דפ (בתו של ג'וני דפ, גם היא בהופעת הבכורה הטלוויזיונית הראשונה שלה).  

YOU MIGHT ALSO LIKE