אחרי שהסעירו את בית המלוכה בעקבות סדרת הדוקו שלהם: הארי ומייגן בצעד חדש ופרובוקטיבי
לאחר הסדרה המצליחה שעלתה בנטפליקס, לצד הספר השאפתני של הנסיך, נראה כי הארי ומייגן מבשלים עם ענקית הסטרימינג פרויקט חדש ומפתיע במיוחד, שככל הנראה יכה גלים לא פחות מזה הראשון

אחרי סדרת התעודה "Harry & Meghan" בנטפליקס וספר הזכרונות "Spare", מסמנים הנסיך הארי ואשתו מייגן מארקל את היעד הבא והשאפתני שלהם - הפקת סרט עלילתי באורך מלא שיעביר את סיפור חייהם - בדגש על התקופה שבה הם חיו בארמון המלוכה - למסך הגדול.

מדובר בשיתוף פעולה נוסף של השניים עם נטפליקס, אלא שהפעם יגלמו שחקנים את בני הזוג המלכותיים (לשעבר) ודמויות בולטות נוספות דוגמת המלך צ'ארלס והנסיך וויליאם. "הארי ומייגן מרגישים שהרבה פרטים וניואנסים עדיין חסרים מהסיפור שלהם, גם אחרי הסדרה והספר", אמר מקור המקורב לבני הזוג והוסיף: "אין ספק שהם יקבלו (מנטפליקס) תשלום נאה בשביל הסרט, כך שזה רעיון מפתה מאוד. מייגן דוחפת שזה יקרה, בעוד שהארי מעדיף להיות קצת יותר זהיר. הם שוקלים את הרעיון והצוות שלהם בודק כמה כסף הם יכולים להשיג בתמורה למכירת הזכויות על הסיפור שלהם".

הרעיון לסרט של הארי ומייגן התגבש, כך דווח, לאחר שענקית הסטרימינג הכריזה מוקדם יותר השנה על הפקת סרט דומה בשם "סקופ", שיתמקד בראיון הידוע לשמצה שהעניק הנסיך אנדרו, דודו של הארי, לרשת BBC, ובו לא הביע חרטה על כך שהיה מיודד עם עבריין המין ג'פרי אפשטיין.

ב"סקופ" יגולם אנדרו על ידי השחקן רופוס סוול ("הדיפלומטית"), ואילו ג'יליאן אנדרסון ("תיקים באפלה", "חינוך מיני") תשחק את עיתונאית ה-BBC אמילי מייטליס, שערכה את הראיון.

YOU MIGHT ALSO LIKE