צעירה מטקסס טוענת: אני הילדה שנעלמה לפני 22 שנה
התעלומה סביב היעלמותה של דיימונד בראדלי, אז בת 3, מביתה בשיקגו ביחד עם אחותה בת ה-10, נשארה פתוחה - אבל בימים אלה ה-FBI מבצע בדיקת DNA לצעירה שבטוחה שהיא הילדה האבודה

תושבת טקסס פרסמה סרטון ברשתות החברתיות שם טענה כי היא הפעוטה הנעדרת משיקגו שנעלמה לפני למעלה משני עשורים.

דיימונד בראדלי הייתה בת 3 כאשר היא ואחותה בת ה-10, טיונדה, דווחו כנעדרות ב-6 ביולי 2001, בזמן שאמא שלהן הייתה בעבודה. 

כאשר האמא, טרייסי בראדלי, חזרתה לבית שלה - הוא היה שומם וריק מאדם, והיא מצאה פתק שנכתב לכאורה על ידי טיונדה הצעירה, לפיו שתי האחיות יצאו לחנות ולגן השעשועים. 

טרייסי דיווחה למשטרת שיקגו על היעלמותן של הילדות, והשוטרים ביצעו "חיפושים מקיפים באזור ובשכונה מסביב, אך התוצאות היו שליליות". 

בראיונות לתקשורת, המשפחה של האחיות הנעדרות אמרו כי יש ספקות רבות לגבי הפתק שהושאר בבית, זאת בגלל האיות והדקדוק שהיו טובים מדי עבור ילדה בת 10. 

התעלומה נשארה פתוחה, והרשויות פנו לציבור בבקשה לפתוח עיניים למקרה והם רואים ילדות הדומות לתיאור ולתמונות שפורסמו. בין היתר, ה-FBI אמר שלדיימונג, שתחגוג 25 בשנה הקרובה, יש צלקת בצד שמאל של הקרקפת. 

וכך, בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות, נראית אישה שמסתכלת על תמונות של דיימונט וטיונדה הנעדרות - ואז הצלמת מבקשת מהאישה להראות לצופים את הצלקת על פניה. 

"אני כאן עם דיימונד בראדלי, זאת דיימונד בראדלי, אני יכולה לראות את הצלקת שלך?", נאמר בסרטון. "עדיין יש לה את הצלקת הזאת".

אבל משפחת בראדלי לא ממהרת להאמין. שליאה בראדלי-סמית', דודה של הנעדרות, אמרה שאותה אישה מטקסס יצרה איתה קשר - ובתגובה שליאה ביקשה ממנתה לפנות למשטרה כי היא לא רוצה ליפול להונאה נוספת.

"היו לנו בערך 12 כאלה - אבל כולם הופרכו בקלות", אמרה בראדלי-סמית', שאישרה כי סוכני FBI אספו דגימת DNA מאותה אישה צעירה שטוענת שהיא דיימונד. 

"תודה לכל מי ששואל ודואג… אבל בשל הרגישות של העניין, בבקשה תתנו לנו זמן להשלים את תוצאות ה-DNA. תמשיכו להתפלל ולקוות לטוב", אמרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE