זה הסכום שתצטרכו כדי להיות חלק מהאחוז העשיר ביותר בארצות הברית
סף הכניסה למועדון האקסקלוסיבי בארה"ב הוא החמישי בגובהו בעולם, והוא כמעט חצי ממה שתצטרכו במונקו. מהצד השני, בפיליפינים מספיק 57,000 דולר כדי להיות באחוז העליון

אמריקאים ששואפים להיות חלק מהאחוז האחד העשיר ביותר בארצות הברית, צריכים להיות שווים לפחות 5.1 מיליון דולר. 

(צילום: Shutterstock)

עבור הרוב, הסכום נשמע אסטרונומי - אבל הוא פחות מחצי מהשווי של תושבי מונקו הרוצים להיחשב כעשירים, שם הם צריכים להחזיק 12.4 מיליון דולר כדי להיכנס למועדון האקסקלוסיבי. כך עולה מדו"ח העושר האחרון של נייט פרנק. 

הסוד של תושבי הנסיכות שבריביירה הצרפתית הוא שהם בדרך כלל לא משלמים מס הכנסה, מה שעוזר להם לשמור על הכסף שלהם ושמר את שמם בראש רשימת העשירים בעולם.

המחקר שבדק 25 מדינות, מצא ששווייץ נמצאת במקום השני בעולם, שם תושבים צריכים להיות שווים 6.6 מיליון דולר כדי להצטרף למועדון העשירים. 

את המקום השלישי אחרי המדינה האירופית לקחה אוסטרליה, עם תזרים מזומנים הכרחי של 5.5 מיליון דולר. אחריה נמצאת השכנה שלה, ניו זילנד, שירדה שתי מקומות מהרשימה של השנה שעברה - וכעת תושבים עם 5.2 מיליון דולר ומעלה ייחשבו כעשירים.

מונקו (צילום: Shutterstock)

ואת המקום החמישי לוקחת ארצות הברית, שם, כאמור, האמריקאים צריכים להיות שווים 5.1 מיליון דולר ויותר כדי להיות באחוז העליון. 

באסיה, סינגפור לוקחת עם הרף הגבוה ביותר עם 3.5 מיליון דולר, ואחריה הונג קונג עם 3.4 מיליון דולר. 

בברזיל האחוז העליון הוא העשיר ביותר מבין כל המדינות באמריקה הלטינית, שם העושר הנדרש עומד על 430,000 דולר. 

הממצאים מצביעים בבירור על הפער בין המדינות העשירות והעניות ביותר. כך למשל, הסף להיכנס לקבוצה העשירה ביותר במונקו הוא גדול פי 200 ממה שדרוש בפיליפינים, שם צריך 57,000 דולר בלבד.

בקניה, כדי להיות באחוז העשיר ביותר, צריך להיות שווה 20,000 דולר בלבד - שזה הנתון הנמוך ביותר בדירוג המחקר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE