פרופ' יהודייה בארה"ב קיבלה איומים עם צלב קרס והכיתוב: "אנחנו בכל מקום"
דאון פאליק, המלמד עיתונות באוניברסיטת דלאוור, הופתעה לגלות את הסמל הנאצי וכיתוב מאיים על עלון להופעת דראג שהיא קידמה. בינתיים, לא לה ולא לרשויות יש מושג מי עשה את זה

פרופסורית יהודייה באוניברסיטת דלאוור קיבלה מסרים מאיימים שכללו צלב קרס, זאת על גבי כרזה למופע דראג שהיא הקימה.

דאון פאליק, פרופסורית לעיתונות, מצאה את הסמל הנאצי ואת המילים "אנחנו בכל מקום" על גב העלון להופעה של 'מרתה גרהם קראקר'. 

היא אמרה לרשת חדשות מקומית שהיא מאמינה שהיא הייתה היעד לאיומים, והוסיפה כי עד כה לא נמצאו חשודים או מניע לתקרית, והדגישה שאין לה סיבה לחשוד באף תלמיד. 

עם זאת, פאליק ציינה שזה עתה היא סיימה יחידה בנושא 'כיצד התקשורת מסקרת גזע וקהילות שוליים', ובמהלך השיעור היא הזכירה את הדת שלה. היא הוסיפה שישנם עוד פרופסורים יהודים רבים במוסד האקדמי, אבל האחרים "לא קיבלו שום הודעות שנאה".

בהצהרה שפורסמה על ידי נשיא האוניברסיטה, הוא אמר כי הוא "מזדעזע ומוטרד עמוקות" מהאיומים והסמלים שפאליק קיבלה.

"בשם האוניברסיטה כולה, אנחנו מגנים באופן חד משמעי את התקרית הזאת, שעומדת בניגוד ישיר לערכים המוסדיים שלנו אשר תומכים בגיוון, שוויון והכלה", כתב הנשיא דניס אסניס.

"באוניברסיטה, אנשים מכל הדתות, האתניות, הגזע, המינים והמיניות מוזמנים, וכל חבר בקהילה שלנו חייב להיות חופשי ללמד, לעבוד, ללמוד ולחיות בקמפוס, תוך כיבוד כל ההיבטים של זהותם", הוסיף. 

לבסוף, הפרופסורית אמרה שהיא מנסה להמשיך הלאה ולהתמקד בטוב שעשתה, במקום במעשי השנאה על ידי אדם או קבוצה אחת. "המכללה היא המקום שבו אתה בא לפגוש אנשים שהם לא כמוך, ולשנות את הרעיונות האלה", אמרה.

"אבל אני מניחה שפשוט צריך להמשיך ללמד כי על כל אדם שרוצה לשנוא, אלפי תלמידים למדו אצלי וראו את העולם בצורה אחרת והפכו לסקרנים לגבי אנשים שונים", היא הוסיפה.

YOU MIGHT ALSO LIKE