סן פרנסיסקו במשבר: חברה קמעונאית נוספת עוזבת את העיר
הפשיעה בעיר גשר הזהב עולה על גדותיה, וחברות שפועלות באזור עשרות שנים מתייאשות מחוסר הביטחון והאדישות מצד הרשויות - ופשוט עוזבות אחת אחרי השנייה

חברת נורדסטרום תסגור את שתי החנויות שלה במרכז העיר של סן פרנסיסקו בגלל "המצב מתדרדר" באזור - ותהפוך לרשת האחרונה שסוגרת את סניפיה בעיר מוכת הפשע. 

(צילום: Getty Images)

הקמעונאית הודיעה על סגירת החנות בקניון ווסטפילד וחנות נוספת סמוכה, זאת בהודעה ששלחה לעובדיה ביום שלישי, כאשר היא מאשימה את מצב השוק בעיר אשר "משתנה באופן דרמטי" בשנים האחרונות. 

"בילינו יותר מ-35 שנים בשירות לקוחות במרכז העיר של סן פרנסיסקו, בנינו קשרים והשקענו בקהילה המקומית", כתבו מנהלי נורדסטרום לעובדים המושפעים מסגירת הסניפים.

"אבל כפי שרבים מכם יודעים, הדינמיקה של השוק במרכז העיר סן פרנסיסקו השתנתה באופן דרמטי במהלך השנים האחרונות, והשפיעה על תנועת הלקוחות לחנויות שלנו ועל היכולת שלנו לפעול בהצלחה".

דובר קניון ווסטפילד הטיח בתנאים בעיר ואמר שהקמעונאים עוזבים בהמוניהם בגלל חוסר הבטיחות: "הסגירה המתוכננת של נורדסטרום מדגישה את ההידרדרות במצב במרכז העיר של סן פרנסיסקו. מספר הולך וגדל של קמעונאים ועסקים עוזבים את האזור בגלל תנאים לא בטוחים ללקוחות, לעובדים ולקמעונאים".

"הסביבה הנוכחית אינה בת קיימא עבור הקהילה או העסקים, ואנחנו מקווים שהעירייה תיישם את השינויים שכל כך דרושים".

חנות נורדסטרום בקניון ווסטפילד תיסגר עד סוף אוגוסט, והחנות הנוספת ברחוב מרקט יהיה פתוח עד ה-1 ביולי. 

מאז 2020, על פי דיווח ב'סן פרנסיסקו סטנדרד', 20 קמעונאים סגרו את החנויות שלהם ביוניון סקוור.

בימים האחרונים פורסם כי חנות 'הול פודס מרקט' בסן פרנסיסקו, שכבר הודיעה שתסגור את שעריה בעיר, דיווחה ב-13 החודשים האחרונים 568 פעמים לרשויות על תקריות פשיעה שונות - כולל חשוד עם מצ'טה, צרכים על רצפת החנות, מנות יתר בשירותים ועוד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE