"מבוי סתום": פרס של 80,000 דולר עבור מידע על הרוצח הנמלט שטבח בחמישה בני משפחה
הרשויות בטקסס וה-FBI נואשים לקבל מידע שישים סוף למצוד אחר החשוד בן ה-38, שוהה בלתי חוקי, שביום שישי האחרון ירה למוות במשפחה מטקסס

הרשויות בטקסס מציעות פרס עצום של 80,000 דולר עבור כל מידע שיוביל ללכידתו של החשוד ברצח משפחה בת חמישה נפשות, ביניהם ילד בן 8.

אחרי שסוכנות החקירות הפדרלית הצטרפה לחקירה, היא הודתה ביום ראשון שיש לה "אפס כיוונים" בחיפושים אחר החשוד פרנסיסקו אורופסה, שנחשב לחמוש מסוכן. 

אורופסה, אשר על פי הדיווחים שהה בארה"ב באופן בלתי חוקי שכן בעבר גורש מהמדינה, מואשם כי פתח באש לעבר משפחה ורצח חמישה, ונמלט במהירות מהזירה. 

"מה שאנחנו צריכים מהציבור הוא כל סוג של מידע, כי כרגע אנחנו פשוט במבוי סתום", אמר ג'יימס סמית', הסוכן המיוחד של ה-FBI, במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה ביום ראשון. "אני יכול להגיד שיש לנו אפס כיוונים".

בתקווה לגייס את הציבור במאמץ החיפושים, מושל טקסס גרג אבוט הציע פרס על סכום של 50,000 דולר, ואז סניף ה-FBI המקומי הוסיף 30,000 דולר עבור כל מידע קריטי. 

(צילום: Shutterstock)

"אנחנו מבקשים מכולם את עזרתכם כדי שנוכל להביא את החשוד הזה, או יותר נכון את המפלצת הזאת, לדין", הוסיף סמית'. 

שריף מחוז סן ג'קינטו, גרג קאפרס, הוסיף שהוא מקווה כי התגמול הגדול "יהווה מניע טוב" לגרום למישהו להסגיר את החשוד. 

כפי שכבר דווח, החשוד בן ה-38 שהה בארצות הברית באופן לא חוקי, ובעבר אפילו גורש מהמדינה. כך אמר מקור מסוכנות אכיפת ההגירה והמכס. הוא נכנס לארה"ב "מספר רב" של פעמים, כאשר האינטראקציה האחרונה שלו עם ה-ICE הייתה בשנת 2016. 

על פי החשד, אורופסה - שהוא נשוי ואבא, ככל הנראה מהונדורס, ירה ורצח את חמשת הקורבנות שלו שבטווח הגילאים 8 עד 31, זאת לאחר שהוא התבקש להפסיק לירות כדורים בחצר שלו. 

קרוב משפחה מתמוטט מצער (צילום: AP)

הנרצחים הם סוניה ארגנטינה גוזמן בת ה-25, דיאנס ולסקז אלוורדו בת ה-21, ג'וליסה מולינה ריברה בת ה-31, חוסן ג'ונתן קזרז בן ה-18 ודניאל אנריקה לאסו בן ה-8.

עד כה, המשטרה מצאה את הרובה מסוג AR-15, איתו ככל הנראה החשוד ביצע את הטבח הנורא. עם זאת, הרשויות חוששות שיש ברשותו כלי נשק אחרים. נוסף לכך, הרשויות חקרו את אשתו של אורופסה מספר פעמים.

YOU MIGHT ALSO LIKE