ראיה משמעותית בתיק רצח האם לשלושה: עצם התגלתה על המסור שהושלך לפח
על אף שבריאן וולש מתעקש על חפותו, הראיות נגדו מתחזקות מאוד - שכן הוא החשוד העיקרי ברצח אשתו, ביתור הגופה שלה והשלכתה לפח

שבר של עצם נמצא על מסור, שלפי החוקרים הושלך לפח על ידי בריאן וולש - המואשם כי הרג את אשתו אנה, ביתר את גופתה והעלים אותה. כל זאת בעוד שהחקירה ממשיכה לחזק את הראיות נגד החשוד היחיד.

(צילום: AP ופייסבוק)

בריאן בן ה-47, סוחר אמנות במקצועו, הופיע ביום חמישי האחרון בבית המשפט העליון של מחוז נורפוק, שם הוא טען לחפותו בהאשמות בגין רצח מדרגה ראשונה, הטעיית המשטרה, שיבוש מהלכי משפט ושינוע לא חוקי של גוף אנושי.

הוא מואשם ברצח אם שלושת ילדיו, אנה בת ה-39, ביום השנה החדשה. כזכור, גופתה טרם נמצאה - אך לחוקרים יש לא מעט ראיות הקושרות את בריאן לרצח.

וכך, במסמכי בית המשפט שפורסמו השבוע נחשף כי החוקרים מצאו "שבר עצם קטן" על המסור שבריאן השליך, לכאורה, ליד ביתה של אמה של אנה, בסוומפסקוט, מסצ'וסטס. 

במהלך החיפושים בפח, החוקרים מצאו גם את כרטיס החיסון נגד קורונה של אנה ומפחות פולקסווגן. הם מצאו חלקי לבוש ותכשיטים השייכים לה, כולל שעון הרמס ושרשרת גוצ'י, מגפי האנטר, ארנק של פראדה ומעיל שחור קצר. 

נוסף לפרטים ממסמכי בית המשפט, בשבוע שעבר פורסמו תמונות המציגות את וולש שעות לאחר שאשתו נעלמה, קונה מסור ושלל חומרי ניקוי - כמו שלושה מגבים ומברשות, בד, גלילי סרט סקוץ', חליפת סטרילית, סרבל ומגפיים, דלי, משקפי מגן, סכין וגרזן וגם 12 קילו של סודה לשתייה. 

תמונה נוספת מציגה את החשוד בן ה-47 משליך את מה שנראה כשקית אשפה כבדה לתוך פח אשפה, מחוץ לאותה דירה במסצ'וסטס.

התובעים טוענים כי וולש הרג את אשתו, סוכנת נדל"ן מצליחה, שעבדה במהלך השבוע בוושינגטון הבירה - זאת לאחר שהוא גילה שהיא מנהלת רומן - מידע שקיבל מחוקר פרטי שהוא שכר כדי לעקוב אחריה. עם זאת, ההגנה טוענת כי אנה לא ניהלה רומן. 

YOU MIGHT ALSO LIKE