מנפצת את הדלת - ונכנסת פנימה: פורסם תיעוד הטבח בביה"ס בנאשוויל
אודרי הייל בת ה-28, בוגרת אותו מוסד לימודים, הגיעה עם שני רובי סער ואקדח אחד לאחר שלמדה את מפת בית הספר - והחלה במסע הרצח, שלה בחיי שלושה בני 9 ושלושה מבוגרים

משטרת נאשוויל פרסמה ביום שני תיעוד מהטבח בבית הספר הנוצרי, בו נרצחו שישה בני אדם - שלושה ילדים ושלושה מבוגרים - על ידי אודרי הייל בת ה-28. 

הסרטון מתחיל במצלמה החיצונית של מוסד הלימודים, המראה את הייל מגיעה למקום ברכב ההונדה פיט שלה וחונה במגרש החניה המשותף של ביה"ס והכנסייה הפרסביטריאנית. 

אז התיעוד עובד לתוך בית הספר, המראה את הייל מתקרבת ויורה על דכלת הכניסה הכפולה העשויה מזכוכית, מנפצת אותה ונכנסת. בסביבות השעה 10:11 הייל נכנסה לבית הספר, מחזיקה ברובה סגנון AR ונשק נוסף תלוי עליה. 

היא עוברת במסדרונות ופותחת דלתות, בחלק מהפעמים מכוונת את הנשק. בשלב כלשהו היא פותחת דלת עליה שלט "משרד הכנסייה".

שוטרים שהגיעו למקום חתרו למגע והצליחו להרוג את היורה, שהיה "תלמיד לשעבר בבית הספר".

חיפוש שבוצע בבית של הייל מצא מפות של בית הספר ומניפסט שחשף כי הירי תוכנן לפרטי פרטים. 

מפקד משטרת נאשוויל, ג'ון דרייק, אמר שהמניפסט ישתחרר לציבור מאוחר יותר. מה שכן, הוא ציין שהייל הגיעה עם "מספר סבבים של תחמושת" והייתה "מוכנה לעשות יותר נזק ממה שנגרם בפועל".

המניע לטבח עדיין לא נקבע, ולהייל לא היה עבר פלילי קודם, בעוד שמצב הבריאות הנפשי שלי לא ידוע. הייל היא אישה טרנסג'נדרית, ועובדה זו גרמה לשמרנים רבים להעלות ביקורת בנושא. מנגד, רבים אמרו שהתמקדות בזהותה המגדרית של הייל אינו רלוונטי. 

כזכור, המשטרה הוזעקה לבית הספר בשעה 10:13 בבוקר ברקע דיווחים על "יורה פעיל". הכוחות פעלו במהירות, וכבר ב-10:27 הם פגעו בהייל והרגו אותה. שני רובי סער ואקדח אחד נמצאו ברשותה.

הילדים שנרצחו בטבטח הם אוולין דיקהאוס, האלי סקרוגס וויליאם קיני - כולם בני 9. כמו כן, נרצחו סינתיה פיק בת ה-61, קתרין קונסה בת ה-60 ומייק היל בן ה-61. 

נכון ליום שני, הירי בבית הספר הוא הירי ההמוני ה-129 בארצות הברית מתחילת השנה, כאשר 37 בוצעו החודש. 

YOU MIGHT ALSO LIKE