מטורף: פורסם תיעוד הפיצוץ הקטלני במפעל השוקולד בפנסילבניה
על פי הדיווחים, ארבעה נהרגו ושלושה עדיין נעדרים בפיצוץ העוצמתי שאירע ביום שישי. הרשויות עוד בודקות את נסיבות האירוע, ובינתיים חוששות שמדובר בדליפת גז

הרשויות פרסמו את תיעוד הפיצוץ העוצמתי במפעל השוקולד בפנסילבניה, שהותיר ארבעה הרוגים ושלושה שעדיין נעדרים. 

הפיצוץ אירע ביום שישי האחרון בסביבות השעה 5:00 אחר הצהריים, במפעל של חברת ר.מ. פלאמר הנמצא בעיירה ווסט רידינג שבמחוז ברקס. 

הרס כבד מאוד נותר במקום, כאשר הבניין השני של המפעל הוחרב לחלוטין, ונזק כבד נגרם למבנה מספר 1. גורמי ההצלה קבעו את מותם של ארבעה בני אדם, והם עדיין מחפשים אחר שלושה. לפחות שמונה אחרים אושפזו בבתי החולים.

סרטון ששותף ברשתות החברתיות הראה את רגע המפחיד, בו הבניין מתפוצץ בעוצמה גדולה, פסולת רבה עפה לאוויר, להבות חזקות ועשן מעורבב באפר כבד. 

תמונות נוספות הראו הרס מוחלט של המבנה, אש חזקה ועשן סמיך, כאשר כוחות הכיבוי מנסים להשתלט על האירוע. 

בינתיים, הגורמים הרלוונטיים השונים ממשיכים בחקירה שמטרתה לקבוע מה גרם לפיצוץ.

לפני האירוע, על פי הדיווחים, עובדי המפעל התלוננו על ריחות גז במשך רוב היום. עם זאת, דובר חברת הגז UGI Utilities, ג'וזף סוואפ, אמר בהצהרה: "לא קיבלנו שום טלפון לגבי דליפת גז לפני האירוע. אבל אנחנו משתפים פעולה עם החקירה וחלק מזה יהיה לבדוק את כל המתקנים בסביבה".

מושל פנסילבניה, ג'וש שפירו, ביקר ביום שבת במפעל ההרוס, והבטיח שיספק את המשאבים הנדרשים עבור המגיבים הראשונים שממשיכים במאמצי החילוץ. 

"הלב שלנו נשבר על בני המשפחה שלא יגיעו הביתה… אנחנו איתכם, והממשל שלי כאן כדי לספק את כל המשאבים ולתמוך בכל הצרכים", אמר. 

על אף הסמיכות לאזור מגורים, אף אחד מהתושבים לא פונה - אם כי ראש העיר הפצירה באזרחים שלא להגיע לאזור. 

YOU MIGHT ALSO LIKE