רגעי אימה שנקלטו במצלמה: זאב ערבות יוצא מהשיחים - ומתנפל על פעוט כבן שנתיים
הכל קרה בשביל הגישה לבית, כאשר האמא התעסקה עם חפצים במכונית ובנה התהלך לו מסביב. אחרי הצרחות שהבריחו את הטורף - הוא הגיע לפארק שעשועים קרוב ותקף ילד נוסף

רגע מלחיץ ביותר בו זאב ערבות יוצא מהשיחים ומתנפל על פעוט תועד, במצלמת אבטחה ופורסם לציבור הרחב - כאשר הרשויות באריזונה מבקשות מהתושבים לפקוח עיניים ולדווח אם הם מזהים את החיה. 

ביום רביעי האחרון נרשמו שתי תקיפות בעיר סקוטסדייל, צפונית לפיניקס, ככל הנראה על ידי אותו זאב ערבות. 

קלי פירוזי, אמו של הפעוט בן ה-21 חודשים, סיפרה לחדשות כי היא עמדה על שביל הגישה לבית שלה והפנתה את גבה לבנה והתסעקה עם חפצים במכונית - אז זאב הערבות הגיח מהשיחים והתנפל על בנה. 

"זה קרה כל כך מהר", אמרה פירוזי, מומחית לכירורגיה, שהוסיפה כי במזל בנה סבל רק מסימני נשיכה קלים בזרוע שלו. 

בתיעוד שהיא הוציאה ממצלמת האבטחה של ביתה, ניתן לראות את הזאב יוצא מהשיחים ונע באיטיות לכיוון הטרף שלו. ברגעים שלא נראים במצלמה, האמא סיפרה כי ברגע שראתה שהזאב ננעל על הזרוע של בנה, היא התחילה לצעוק - והחיה נבהלה ונמלטה מהמקום.

זמן קצר לאחר מכן, במרחק של כמעט קילומטר משם, פעוט ששיחק בגן שעשועים הסמוך לבית ספר יסודי הותקף גם הוא על ידי זאב ערבות, וסבל מפצעים קלים יחסית על הבטן שלו. 

הרשויות מאמינות כי מדובר באותו זאב ערבות, שעדיין לא נתפס. מכאן, מחלקת חיות הבר פנתה לציבור באזור והזהירה את ההורים להיות "ערניים במיוחד" בזמן שהאיום עדיין מסתובב חופשי. 

הם מסרו בהצהרה כי "זאב הערבות מראה מעט פחד מאנשים, וייתכן שהוא הואכל על ידי בני אדם באופן לא חוקי בעבר". כמו כן, הרשויות המליצו להחזיק את חיות המחמד בתוך הבית, או בחוץ עם השגחה צמודה, שכן זאבי הערבות ידועים בתור טורפים כלבים קטנים, חתולים או יונקים קטנים אחרים. 

עם זאת חשוב לציין כי גורמים רשמיים הדגישו שהתקפות מצד זאבי ערבות קורות בתדירות נמוכה, כאשר התקרית שנרשמה כעת בפיניקס היא הראשונה מאז שנת 2017. 



YOU MIGHT ALSO LIKE