הזוכה בפרס הגבוה ביותר בלוטו האמריקאי - רכש אחוזה נוספת בקליפורניה
אחרי בית הפאר בהוליווד הילס, אדווין קסטרו בן ה-30 הפך לבעלים של נכס יוקרתי נוסף - הפעם בעיר הולדתו אלטדנה, לא רחוק מהמקום בו רכש את הכרטיס ששינה את חייו

הזוכה בפרס הגבוה ביותר בלוטו האמריקאי, אדווין קסטרו, רכש אחוזה בקליפורניה בשווי של 4 מיליון דולר - זאת לאחר שמוקדם יותר החודש הוא קנה וילה מפוארת בסכום של 25.5 מיליון דולר בהוליווד הילס.

(צילום: חדשות CBS)

קסטרו בן ה-30 זכה בפאוורבול בסכום אסטרונומי של 2.04 מיליארד דולר, וקיבל בחודש שעבר את התשלום באופן חד פעמי, בסכום של 997.6 מיליון דולר אחרי מיסים. 

ימים לאחר שתבע את הפרס שלו, המיליונר החדש מיהר וקנה אחוזת פאר בהוליווד הילס, עם חדר משחקים, מרתף יין, אולם קולנוע, בר, חדר כושר ועוד. 

בן ה-30, יליד קליפורניה, הגדיל את תיק הנדל"ן שלו - ורכש בית בשווי 4 מיליון דולר בעיר הולדתו אלטדנה, במרחק קצר מתחנת הדלק שבה רכש את הכרטיס ששינה את חייו. 

על פי הדיווחים בתקשורת, הבית נבנה בשנת 1953 בהשראה של עיצוב יפני, ובו יש חמישה חדרי שינה וארבעה חדרי שירותים, סלון רחב ידיים וחדר אוכל מצויד בכלים ומכשירים יוקרתיים. שניים מתוך חמישה חדרי השינה עוצבו מחדש כדי שישמשו כסטודיו לאומנות ובית קולנוע אטום לרעש. נוסף לכך, בחוץ ישנה בריכת שחייה עם מים מלוחים. 

הבית הראשון שקסטרו רכש מיד לאחר שקיבל את מאות המיליונים הפך אותו לשכן של אריאנה גרנדה וג'ימי קימל. האחוזה ממוקמת על צלע ההר, גודלה הוא 1,261 מטר רבוע, ויש לה שלוש קומות. 

הנכס, שנמצא מאחורי שאטו מרמונט האייקוני, מכיל חמישה חדרי שינה וחמישה חדרי אמבטיה, כמו גם בריכת אינפיניטי - ושני מוסכים נפרדים שיכולים להכיל עד שבע מכוניות. 

מחיר האחוזה עמד ביולי 2022 על 30 מיליון דולר, אך נראה שקסטרו הצליח להתמקח ולהוזיל את העלות ב-4.5 מיליון דולר.

בהצהרה שפרסם עם זכייתו, קסטרו אמר: "עד כמה שאני בהלם ומתלהב מזה שזכיתי בהגרלת הפאוורבול, המנצח האמיתי הוא מערכת בתי הספר הציבוריים בקליפורניה", זאת מאחר שהם קיבלו 156 מיליון דולר כתוצאה מהזכייה שלו.

YOU MIGHT ALSO LIKE