יוצר הבית הלבן חושף: ״עברתי שבץ. פחדתי שלא אוכל לכתוב יותר״
התסריטאי והיוצר אהרון סורקין חושף לראשונה כי עבר שבץ מוקדם יותר השנה בזמן שעבד על כתיבת מחזמר חדש המבוסס על אגדת המלך ארתור, שצפוי לעלות בברודוויי. "חשבתי שאני יכול לעשן כמה שאני רוצה. טעיתי. זו קריאת השכמה רועשת במיוחד בשבילי", אמר

אהרון סורקין מגלה בפעם הראשונה כי עבר שבץ בחודש נובמבר האחרון, אירוע שהיה לדבריו קריאת השכמה רצינית, ואף עזר לו להפסיק לעשן. התסריטאי זוכה האמי והאוסקר מסביר כי תחילה לא רצה לחשוף את המקרה, אך החליט בסופו של דבר לדבר, בתקווה להעלות את המודעות לנושא.

"אם זה יגרום אפילו לאדם אחד להפסיק לעשן, אז החשיפה הזו הייתה שווה את זה", אמר סורקין. עוד הוסיף: "חשבתי שאני מאותם אנשים שיכולים לאכול כל מה שהם רוצים, לעשן כמה שאני רוצה, וזה פשוט לא ישפיע עלי. טעיתי כמובן, זו קריאת השכמה רועשת במיוחד בשבילי״.

עוד סיפר כי השבץ קרה בשעות הלילה, בעקבות לחץ דם גבוה במיוחד, עד כדי כך שהרופא אמר לו במפורש: "היית אמור למות". לדבריו, תהליך החזרה לשגרת הכתיבה היה מאתגר וקשה במיוחד. "היה רגע שבו פחדתי שלעולם לא אוכל לכתוב שוב. אבל עכשיו אני מרגיש טוב, חשוב לי להבהיר את זה", סיכם.

כידוע, סורקין הינו בעל קריירה נוצצת וארוכה שכוללת בין היתר את הסדרות "Sports Night", "סטודיו 60", ו"הבית הלבן", שאותה יצר ואף זכה עליה בארבעה פרסי אמי.

YOU MIGHT ALSO LIKE